Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nou gewoon? Volgens Newey zelf "Wat het daadwerkelijk heeft betekend, is dat ik - nu ik sinds eind april een soort van uit de Formule 1 ben - me nu volledig kan concentreren op de RB17".Newey werkt nog gewoon voor Red Bull en is ook de ontwerper van de huidige auto dus die heeft er in zover niks mee te maken dat het daar mis gaat om dat hij weggaat.
Ik kan me zo voorstellen dat hij als geen ander begrijpt hoe updates geïmplementeerd moeten worden. Nu hij niet actief bij het F1 project betrokken is, is dat denk ik een gemis.Nou gewoon? Volgens Newey zelf "Wat het daadwerkelijk heeft betekend, is dat ik - nu ik sinds eind april een soort van uit de Formule 1 ben - me nu volledig kan concentreren op de RB17".
Dat werd tijd!Logan Sargeant is door Williams aan de kant gezet en wordt vervangen.
Williams vervangt Sargeant vanaf komend weekend door Colapinto
Vanaf P7 zie ik dat niet gebeuren, het podium zou al mooi zijn!Verstappen heeft in principe maar één taak: vóór Norris eindigen.
Je opmerkingen begin steeds onzinniger te worden, zelfs je sarcasme werkt niet.Mclaren gooit hier weer flink wat punten weg voor Norris. Met deze achterstand moeten ze voor Norris naar mijn mening elk punt oppikken.
Het vertrek van Newey bij RB heeft dit seizoen echt gered. Was ie maar wat eerder gegaannu geniet Max nog van een bijna onoverkomelijke buffer aan punten.
Maar dat heeft totaal niks met Newey te makenNiks onzinnigs aan. Zelfs de auto's van Mercedes en Ferrari kunnen nu af en toe punten wegsnoepen bij Max. Terwijl de RB aan het begin van het seizoen nog 20+ sec sneller was dan wie dan ook...
Newey werkt al sinds april niet meer aan de huidige F1 auto. En vanaf Miami begonnen de problemen voor Max. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die denken dat het neerleggen van werk door de hoofdverantwoordelijke ontwerper geen impact heeft op de prestaties van de auto...
Maar tegelijkertijd moeten we er ook bij stilstaan hoe onvoorstelbaar knap de huidige prestaties van Mclaren zijn. Wat een topwagen hebben ze neergezet. Zo jammer dat ze niet in full-attack mode voor Norris gaan en elk puntje proberen te sprokkelen.
Nou wat conspiracy in de sport verdient natuurlijk zijn plaats. Er gaan miljoen miljarden in om, alles leek al beklonken, zo stevig beklonken dat er minder inkomsten werden gevreesd, uiteindelijk voor elk team en zelfs voor Max z'n merchandise.Ik heb er niet veel verstand van maar zou het niet zo zijn dat RB begin dit jaar een officieus bezoekje heeft gehad van de F1 om het even wat rustig aan te doen en daar gevolg aan geeft?
Want de grote verschillen waren natuurlijk niet goed voor de kijkcijfers.
Dat jij het niet snapt zegt meer over jou dan over wat hij wel of niet doet. Dat hij sinds april niet meer aan de huidige auto werkt klopt, maar dat betekent niet dat omdat hij er mee opgehouden is de auto opeens een stuk slechter is gaan rijden, dat heeft totaal niks met elkaar te maken. Volgens jou logica werkt de auto weer als nooit te voren als hij morgen weer aan de auto zou gaan werken.Newey werkt al sinds april niet meer aan de huidige F1 auto. En vanaf Miami begonnen de problemen voor Max. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die denken dat het neerleggen van werk door de hoofdverantwoordelijke ontwerper geen impact heeft op de prestaties van de auto...
Maar tegelijkertijd moeten we er ook bij stilstaan hoe onvoorstelbaar knap de huidige prestaties van Mclaren zijn. Wat een topwagen hebben ze neergezet. Zo jammer dat ze niet in full-attack mode voor Norris gaan en elk puntje proberen te sprokkelen.
Nee waarom zouden ze dat doen? Hebben ze ook nooit gedaan, bij Schumacher, Alonso en Hamilton.Ik heb er niet veel verstand van maar zou het niet zo zijn dat RB begin dit jaar een officieus bezoekje heeft gehad van de F1 om het even wat rustig aan te doen en daar gevolg aan geeft?
Want de grote verschillen waren natuurlijk niet goed voor de kijkcijfers.
Ik denk niet dat als Newey morgen weer aan de auto werkt alles meteen is opgelost. Daarvoor is wat meer tijd nodig.Dat jij het niet snapt zegt meer over jou dan over wat hij wel of niet doet. Dat hij sinds april niet meer aan de huidige auto werkt klopt, maar dat betekent niet dat omdat hij er mee opgehouden is de auto opeens een stuk slechter is gaan rijden, dat heeft totaal niks met elkaar te maken. Volgens jou logica werkt de auto weer als nooit te voren als hij morgen weer aan de auto zou gaan werken.
Ik las het en als je het artikel leest dan weet je ook dat Newey niks meer te maken heeft met de huidige auto in tegenstelling wat sommige je hier proberen wijs te maken.Zo dan, het is officieel: Adrian Newey gaat naar Aston Martin. Dat maakt dat team meteen één van de begeerlijke teams voor coureurs om heen te gaan.