Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, en dat lijken ze er best voor over te hebben.Maar dan moet Aston Martin iemand in het seizoen de laan uit sturen.
Ik heb wel eens vaker verdiend, maar nooit gekregenIk heb ze wel eens minder verdiend.![]()
Niemand is een miljard waard.Haha, nee ik kan ook wel oprecht zeggen dat ik nooit een miljard verdiend heb. Ik ben “veel” waard voor het bedrijf waar ik voor werk, maar zeker geen miljard haha! En dat is ook gewoon prima!
LOL! Tot ze samen een keer de eerste bocht in knallen... 2 zulke ego's gaan echt niet samen.Verstappen en Alonso gaan ook goed samen
Dat zie ik niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Qua constructeurs zet ik in op McLaren of Red Bull. Ferrari doet ongetwijfeld mee in de hogere regionen maar ik vind Leclerc (bij vlagen) te onbetrouwbaar/wisselvallig. Daarnaast vraag ik me oprecht af of Hamilton een persoon is die een auto sneller kan (laten) maken. De laatste jaren bij Mercedes wees hij graag beschuldigend naar het team als de race weer eens niet naar wens verliep. Het is dus ook maar even de vraag wat hij gaat laten zien. Als de auto in zijn straatje past en de snelheid heeft dan kan het inderdaad wel een heel mooi seizoen worden voor ze.Lewis Hamilton vandaag voor het eerst in de Ferrari, ik hoop dat Ferrari dit jaar serieus om het kampioenschap mee kan doen.
Was Perez nou zo slecht of was Max nou zo briljant? Ik denk dat het laatste dichterbij de waarheid ligt. Ergo: het lag niet aan Perez dat de titel werd verspeeld, maar aan de auto.Het zal inderdaad wel tussen McLaren en RedBull gaan om de titels, hopelijk dat Lawson het beter gaat doen dan Perez, die Red Bull vorig jaar de constructeurstitel heeft gekost.
Het lag wel degelijk aan Perez, de meeste problemen hadden namelijk niks met de auto te maken.Was Perez nou zo slecht of was Max nou zo briljant? Ik denk dat het laatste dichterbij de waarheid ligt. Ergo: het lag niet aan Perez dat de titel werd verspeeld, maar aan de auto.
Een Redbull? Was het een echte F1 auto, dummy, promotie-auto? En was het een recente livery, of meer een marketingobject?Ik was net op de Houston Auto and Boat show en daar stond ineens een Red Bull. Toch leuk om even te kijken.
De Formule 1 leeft hier meer en meer, maar het blijft een beperkt publiek. Het zijn met name de jongeren die het volgen. Dat is dus een beetje 40 en jonger.Dat is wel leuk aan de USA veel van dat soort shows! Altijd leuk om een F1 auto live te zien, leeft dat daar ook een beetje? Texas toch wat meer een NASCAR staat volgens mij, of zie ik dat verkeerd?
Mee eens....ik heb sterk gevoel dat Sainz alleen weg moest omdat Hamilton qua marketing gewoon voor Ferrari een droomkans was. De Hamilton van 4/5 jaar geleden zou ik nog hoog genoeg inschatten, om dit puur op rijkwaliteit te beslechten, maar de laatste twee jaar heeft hij Russell, die ik persoonlijk niet in de top 5 rijders van de F1 inschat, niet kunnen verslaan. Als rijder vind ik dat Sainz het de afgelopen twee jaar beter heeft gedaan dan Hamilton, maar de F1 is voor Ferrari natuurlijk ook gewoon een marketingtool en daarom begrijp ik het wel......Ik blijf het toch wel jammer vinden dat Sainz komend seizoen niet meer bij een topteam zit, misschien had het beter andersom kunnen zijn, Antonelli ervaring opdoen bij Williams, en Sainz als ervaren coureur bij Mercedes.
Dat denk ik ook. Het lijkt er ook op dat Toto Wolff zich echt richt op Antonelli. Als je luistert naar zijn reactie lees ik dat ook tussen de regels door. Het gaat over Hamilton en Antonelli. Oh ja, Russell wordt "niet voldoende genoemd".En Sainz was natuurlijk ook een prima optie voor Mercedes geweest, maar ik vraag me af of er wellicht bij Mercedes het gevoel leefde dat ze niet als in 2015/2016 opnieuw hét (mogelijke) talent van de nieuwe generatie zouden missen....
Inderdaad, ze hebben veel vertrouwen in Antonelli, het zal ze nog wel spijten dat ze Max Verstappen destijds niet hebben gecontracteerd.Mee eens....ik heb sterk gevoel dat Sainz alleen weg moest omdat Hamilton qua marketing gewoon voor Ferrari een droomkans was. De Hamilton van 4/5 jaar geleden zou ik nog hoog genoeg inschatten, om dit puur op rijkwaliteit te beslechten, maar de laatste twee jaar heeft hij Russell, die ik persoonlijk niet in de top 5 rijders van de F1 inschat, niet kunnen verslaan. Als rijder vind ik dat Sainz het de afgelopen twee jaar beter heeft gedaan dan Hamilton, maar de F1 is voor Ferrari natuurlijk ook gewoon een marketingtool en daarom begrijp ik het wel......
En Sainz was natuurlijk ook een prima optie voor Mercedes geweest, maar ik vraag me af of er wellicht bij Mercedes het gevoel leefde dat ze niet als in 2015/2016 opnieuw hét (mogelijke) talent van de nieuwe generatie zouden missen....
In plaats van de reguliere race?Zelf zie ik op zaterdag en zondag liever een sprintkwalificatie en sprintrace!
Dat wisselvallige van Leclerc is iets wat al lang weg is, alleen blijft het bij sommige mensen steeds hangen. Zeker als je nagaat dat Leclerc de meest consistent presterende rijder van 2024 was en ook nog de beste van de tweede seizoenshelft.Dat zie ik niet snel gebeuren eerlijk gezegd. Qua constructeurs zet ik in op McLaren of Red Bull. Ferrari doet ongetwijfeld mee in de hogere regionen maar ik vind Leclerc (bij vlagen) te onbetrouwbaar/wisselvallig. Daarnaast vraag ik me oprecht af of Hamilton een persoon is die een auto sneller kan (laten) maken. De laatste jaren bij Mercedes wees hij graag beschuldigend naar het team als de race weer eens niet naar wens verliep. Het is dus ook maar even de vraag wat hij gaat laten zien. Als de auto in zijn straatje past en de snelheid heeft dan kan het inderdaad wel een heel mooi seizoen worden voor ze.
Nee, dat was Bottas. Die heeft elke race nul punten behaald.Zeker als je nagaat dat Leclerc de meest consistent presterende rijder van 2024
Ik ben heel benieuwd. Ik ben bang dat Leclerc minder aandacht van het team krijgt dit jaar. Hoe je het went of keert, met Hamilton heeft Ferrari wel wat binnen gehaald. Leclerc moet nu echt vechten voor aandacht.Dat wisselvallige van Leclerc is iets wat al lang weg is, alleen blijft het bij sommige mensen steeds hangen. Zeker als je nagaat dat Leclerc de meest consistent presterende rijder van 2024 was en ook nog de beste van de tweede seizoenshelft.
Hij heeft destijds vrij snel een einde gemaakt aan viervoudig kampioen Vettel en dat zal hij nu ook weer met Hamilton doen vrees ik.
Neuh. Zolang hij de bijnaam "Il Predestinato" en een langdurig contract heeft maakt hij zich niet druk. Daar komt bij dat dit niet de eerste keer is dat hij in deze situatie zit. De vorige keer was met Vettel en we weten allemaal hoe dat afliep.Ik ben heel benieuwd. Ik ben bang dat Leclerc minder aandacht van het team krijgt dit jaar. Hoe je het went of keert, met Hamilton heeft Ferrari wel wat binnen gehaald. Leclerc moet nu echt vechten voor aandacht.