Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap je wel, maar geen auto compleet aan snotpoeier, danwel alles langs de zijkant en niet midden op de baan maakt misschien net het verschil tussen SC en roodIk snap dat dit sneller is maar dat als er mensen op de baan zijn en/of aan het werk dan is/was het standaard rood. Vroeger meerdere keren fout gegaan met dode als gevolg…
Moderator
Omdat je dan 10 plaatsen terugvalt?Wat ern geblunder bij Red Bull, waar niet gewoon een banden wissel.
Hij zou er 3 zijn teruggevallen en met nieuwe banden was hij sneller geweestOmdat je dan 10 plaatsen terugvalt?
Nee, ik ken het boek niet. Staan er geen reviews online, al dan niet van het Engelse origineel?Ik zag vanochtend bij de Bruna dit boek over Red Bull / Max Verstappen liggen. Is nu in het NL vertaald.
Kent iemand dit boek? Misschien al gelezen? Is het een werkelijke inkijk in het raceleven van Max Verstappen?
![]()
Inside Red Bull Racing, Matt Majendie | Boek | 9789046835876
Bestel Inside Red Bull Racing van Matt Majendie ✓ Voor 23:00 besteld, morgen in huis! ✓ Gratis verzending vanaf 20,- ✓ Gratis afhalen in de winkelwww.bruna.nl
Maar het was de oude en de toekomstige generatie.Ik vond het overall wel weer een leuke race, met een episch gevecht om de leiding. Geweldig. Precies dit soort gevechten hebben we gemist in de voorgaande jaren. Dominantie is altijd onderdeel geweest van de sport, maar behandel je coureurs gelijk en je krijgt alsnog een spannend seizoen! Ik was echt een paar keer bang dat beide Merc's eraf zouden gaan. Heel jammer van het technisch probleem bij Russell... Maar liever hem dan Kimi in deze, IMHO
Ook super om te zien hoe Hamilton rondes lang naar Verstappen toe kroop en uiteindelijk plek 2 kon bemachtigen. En heel jammer dat we het potentieel van Mclaren in deze niet volledig hebben kunnen zien, maar wat een prachtig podium: De oude, de huidige EN de toekomstige generatie... Nice!!
Voorzichtig leek het er dit weekend op dat Aston Martin op de goede weg zit. Al zijn ze er dus zeker nog niet... En Alpine met een dubbele punten-finish: dik verdiend!
Volgende race: Monaco! En ik mag er weer eens heen! WoeHoew!! Meestal niet de spannendste races, maar altijd wel een geweldig weekend eromheen. Toppie!
Die baalt wel ff flink, eerst moeten wachten op Hamilton en nu eraf.Hoppa, code rood en Leclerc exit.
Teamfoutje volgens het commentaar. Paar van de pitcrew die het vergeten waren.Hoogtepunt is voor mij princes George die z’n penalty niet correct uitzit![]()
Ik vind het hiervoor nog iets te vroeg, maar hoe hij zijn teamgenootje vaak te grazen neemt is wel indrukwekkend.Benieuwd of Perez en Cadillac het puntje mogen houden, zou het ze wel gunnen.Antonelli onverslaanbaar, dat word echt een grote in de F1, terwijl hij nog maar 19 jaar is.