Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen problemen met de elektromotor, de regels betreffende de accu en het gebruik zijn mij een doorn in het oog.Ik zie het eerst nog wel even aan, ik hoop wel dat de rol van de elektromotor af gaat nemen.
Als ik mocht kiezen bij voorkeur zonder, maar goed, ik ben geen oliesjeikIk heb geen problemen met de elektromotor, de regels betreffende de accu en het gebruik zijn mij een doorn in het oog.
Precies dit. Rijders kunnen niet snel op het gas omdat de batterij dan leegloopt, ook kunnen ze niet te laat remmen want dan laden ze te weinig bij. Zo lang rijders niet voluit kunnen in bochten vanwege management is het formule 1 onwaardig.Ik heb geen problemen met de elektromotor, de regels betreffende de accu en het gebruik zijn mij een doorn in het oog.
Ik denk dat men saai verwart met minder inhaalacties.Tegelijk lees ik elders ook zorgen dat een uniforme aanpak van energiemanagement zal leiden tot saaiere races.
En dan Max die een journalist wegstuurt. Wat een spatjes heeft die man zeg.
De Pers moet ook wat te schrijven hebben! Zo wordt Antonelli, als Italiaan, al in verband gebracht met Ferrari!Ik snap ook niet zo de verhalen die ik dan hoor over dat Verstappen eind dit jaar stopt OF naar Mercedes-Benz overstapt. Want het zit 'm nu even niet mee.. Dat hebben andere kampioenen toch ook gehad, denk aan Hamilton.
Misschien waren ze het wel met Verstappen eens. Hij had, vond ik, een duidelijke uitleg waarom hij die journalist niet te woord wou staan.Ook raar dat geen enkele andere, collega, journalist opstond en de perszaal verliet. Dat had wel gekund om te laten zien dat Max niet over de uitnodigingen van de persco gaat.
Met dat verschil dat Verstappen er nooit een geheim van heeft gemaakt nog andere ambities heeft en de huidige kalender te druk vindt.Ik snap ook niet zo de verhalen die ik dan hoor over dat Verstappen eind dit jaar stopt OF naar Mercedes-Benz overstapt. Want het zit 'm nu even niet mee.. Dat hebben andere kampioenen toch ook gehad, denk aan Hamilton.
Inderdaad, het is vooral waardeloos het snelheidsverschil tussen de bolides, als de ene accu weer moet opladen en er een andere auto met een grotere snelheid aankomt,, zoals in Japan met Bearman en Colapinto is gebeurd.Ik heb geen problemen met de elektromotor, de regels betreffende de accu en het gebruik zijn mij een doorn in het oog.
Waar lees je dat?2028 inderdaad, maar ik lees net dat Hannah Schmitz volgend jaar naar Ferrari gaat! Langzaam uitverkoop/leegloop bij RB…
Never mind ik zie nu dat het fake is… mijn vrijdag breinWaar lees je dat?
Het had wel een interessante ontwikkeling geweest. De beste strateeg die er, maar dan werkend bij Ferrari.Never mind ik zie nu dat het fake is… mijn vrijdag brein![]()
![]()