Jacob106xs
Net ingestapt
Volgens mij kunnen al onze auto's wel wat Bofkont aandacht gebruiken! Kleurverschil door verweerde bumpers 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jacob106xs zei:Dirk ik denk dat wij allemaal die stempel wel krijgen als grootafnemers van de lokale speciaalbierhandel!
Tsja, jammer dat je Lancia het veld heeft moeten ruimen. Ik vond m bij de proefrit nog zo lekker rijden (en ijskoud die airco!) Maar goed het was ook een gokje, een Lancia kopen bij de lokale maffia![]()
Je Saab zat ook lekker comfortabel. Het is wel een erg nuchtere auto bij wat ik van jou gewend ben. Maar goed, het is wel een Saab![]()
Wouter82 zei:Jacob106xs zei:Het is wel een erg nuchtere auto bij wat ik van jou gewend ben.
Knalpaars laten wrappen![]()
Bofkont zei:Nico GTR zei:Das kleurverschil waar Bofkont jaloers op is....die had daar vast voor getekend.![]()
Jeugd van tegenwoordig, geen enkele rekenschap houden ze met mijn immense psychisch lijden
Maar idd deze is nog wel een tandje erger kwa kleurverschil dan de mijne momenteel.
Rond 20 september verwacht ik uit mijn lijden te worden verlost.
Maar fijne reiswagen Dirk, deze zet je idd overal neer zonder zorgen, doe ik ook met onze Hyundai.
Nico GTR zei:Gewoon Dirk zei:Jemig Nico wat ben jij een zuiplap! Dat is bijna een liter drank per dag, genoeg om het stempel alcoholist te krijgen!
Waarom investeer je dat geld niet in iets blijvends, zoals een RS bijvoorbeeld?![]()
Twijfel.....kan ik met die wagen recht doen aan RS eigenaarsschap?
Not sure though. En dan is t ook nog eens een phase 1.....
Mijn welgemeende excuses Bofkont.

Wouter82 zei:Schoenen maken de man![]()
uwbuurman zei:Nice!!!
Zadelsnuiver zei:Prima wielen! Altijd een bijzonder design gevonden.
Zitten wel veel witte vegen op al het plastic/rubber zeg! Als je dat weer even netjes maakt staat er opeens een keurige Zweed![]()
Rumalf GTC zei:Netjes!
Gewoon Dirk zei:Zitten wel veel witte vegen op al het plastic/rubber zeg! Als je dat weer even netjes maakt staat er opeens een keurige Zweed![]()
Moderator
speedtouch zei:Gewoon Dirk zei:Zadelsnuiver zei:Zitten wel veel witte vegen op al het plastic/rubber zeg! Als je dat weer even netjes maakt staat er opeens een keurige Zweed![]()
Dat plastic is inderdaad iets wat ik nog aan moet pakken maar ik zit een beetje in dubio of ik het met trim restorer ga doen (heeft dat uberhaubt nog effect op de totaal wit uitgeslagen delen) of dat ik het zwart ga spuiten.
Ik denk dat die witte aanslag afkomstig is van poetsmiddelen, waarmee (o.a.)de deuren gepoetst zijn. Valt misschien nog te verwijderen.
Zou je zwarte schoensmeer kunnen proberen? Gewoon in en uitwrijven dus.
Micha D. zei:Dat wit uitgeslagen plastic komt veel voor bij Saab. Ik zou een trimcoating proberen, iets als Gyeon Trim, al vraag ik me inderdaad af of dit niet té ver heen is.
Wouter82 zei:Plastidippen? Of gewone spuitbusverf om het weer netjes zwart te maken?
Nico GTR zei:Zwart spuiten. Geen omkijken meer naar.![]()
rzasa zei:Bumperspray zwart van Motip.
Barri zei:Goeie wielen, dat haalt 'm op!
Kunststof delen: hoe ik het 'meestal' doe: kunststof schoonmaken, dan een kunststof primer erop. Vervolgens bumperspray. En dan een tijdje later nog behandelen met dat wiite Valma spul voor kunststof. Werkt perfect.
Zeker de onderkant van de bumpers en de dorpel zou ik spuiten. Makkelijk te doen en dat komt er echt gaaf uit te zien!
Barri zei:Dirk, heb je nu twee verschillende ontsierende kentekenplaathouders? Wittebrug en Motorhuis? Eraf met die dingen!
Hoe is het trouwens met de Lybra?
cabriorob zei:Je Saab ziet er stukken beter uit met deze velgen. Goed bezig![]()
BleuZ NL zei:Zo hey! Een Saab en een Lancia erbij. Netjes Dirk!
Die nieuwe sloffen staan 'm inderdaad érrug goed zo.

Idefiqs zei:Dirk,
Waar is de Cactus gebleven?
A3-White zei:Mooie oplossing, wij hebben voor dit model gekozen, accu zit bij ons niet onder de motorkap, maar achter de voorstoel.
https://www.amazon.com/WirthCo-20128-Battery-Disconnect-Terminal/dp/B000CQFWLY
Ik hijg altijd, overal zwoelJacob106xs zei:Goeie oplossing Dirk! Dat scheelt je weer met het peuteren bij de accu! En ben je altijd zo zwoel aan het hijgen tijdens 'filmopnames'?
(En welke vogel??)

Moderator
Zadelsnuiver zei:Goeie updates weer Dirk, mooi trucje met de Saab en el Mafioso zit weer veilig achter slot en grendel.
omniradius zei:Zo'n garage voor je Cadillac is wel een smart-move ja. Tis wel idd even een extra kostenpost erbij maar anderzijds kan je hem nu schorsen in de winter wat ook weer knaken scheelt![]()
voiture zei:Wel lekker toch dat hij binnen staat. Zeker nu het netto eigenlijk niets kost. Ik geef je groot gelijk.
Leuk trouwens om je topic te volgen. Waar haal je de tijd en zin vandaan, denk ik altijd bij enthousiastelingen als jij!
Wouter82 zei:Ik had vanavond de eer een stukje te mogen rijden in de Lybra.