Eenvrijeusernaamiserbijnaniet
Wegverkenner
Gewoon Dirk zei:Pjötr zei:Goede update dat lederen interieur zeg! Heel erg gaaf! Knap werk Dirk!![]()
Dank u dank u!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Dat is echt een mooie interieursamenstelling. Vind het een erg mooie combinatie van kleuren. Leuk ook die bekerhouder onder het zitvlak van de middenpassagier.
Veel plezier ervan!
Dankjewel! Ik vind het zeker ook niet verkeer staan, het was de moeite meer dan waard. Die (dubbele) bekerhouder is inderdaad een erg leuk detail. In het dashboard past ook nog een geweldige bekerhouder. Helaas was die van de donor niet hier in te passen maar wellicht komt die er nog een andere keer in bij me.
Is dat die bekerhouder die horizontaal in het dashboard opgeborgen zit? Mijn ouders hadden vroeger een Saab 9-3 cabrio aero (in het mint groen met beige interieur, de enige in Nederland!). Ik vond dat altijd een fascinerende bekerhouder, omdat het openen en sluiten heel precies luisterde.
Aan die 9-3 cabrio houd ik ook warme herinneringen. Het was destijds gewoon een enorm dikke bak, en die buitenkleur (silver green) in combinatie met dat lederen interieur voelde heerlijk decadent. We zijn ooit eens met mijn ouders en broer met bagage naar Zuid Frankrijk gereden. Daar heerlijk geflaneerd over de boulevard. Toen voelde ik mij aardig het mannetje
Op de terugweg kwamen we achter een Maserati 3200 gt, met een blonde vrouw achter het stuur. Op de Franse autoroute ging het toen al verder over de 200 (de Saab kon het met alle kilo's nog aardig bijbenen), maar vanaf dat moment was ik spontaan verliefd op Maserati en ander spul. Al kon ik toen ook nog helemaal gek worden als er een e39 M5 langs kwam zoeven. Dat was toen ook nog erg bijzonder.
Heerlijke tijden eind jaren 90!