Gewoon Dirk
Wegverkenner
Update op de volgende pagina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Zadelsnuiver zei:Het zijn de details die het afmaken he, goed dat je er nieuwe emblemen in hebt gezet
Dit zijn toch wel mijn favoriete Saab velgen samen met de 3-spaaks van de 900 Aero. Die Hirsch 3-spaaks zijn ook meesterlijk trouwens![]()

Zadelsnuiver zei:Super goed gedaan met die deuken! Had er geen idee van dat je dat soort spul gewoon zelf kon doen. De sleutels zijn zo'n detail waar je niet eens bij stilstaat maar het resultaat mag er zeker wezen!
Even wachten op het juiste gereedschap, dan stopt de Cadillac straks weer op een stuiver (of hoe zeggen ze dat?)

Engineer2 zei:Ik zou bijna vragen of je de oude banden nog hebt omgezet in rook voor de wissel.... maar de Don is natuurlijk wel van een bepaalde klasse. Een uitgebreide donut zou hem niet staan. En met een FWD is dat toch ook weer anders.
Met de Corvette gaat men daar weleens vanuit dat je dat de hele dag doet. Om eerlijk te zijn heeft die zoveel grip dat je daar echt je best voor moet doen met rem vasthouden enzo. Dat is toch wel veel belasting op de techniek die toch al wel wat ervaring heeft inmiddels.
In ieder geval welverdiend die nieuwe banden. En mooi dat het toch gelukt is de aparte maat te vinden voor minder dan de goudprijs. Er is anders ook altijd wel een optie ietsje smaller te gaan. Zeker bij dit soort breedtes valt het effect heel erg mee. De Corvette staat op 16 inch 245 waar er 255 op hoort te zitten (ok eigenlijk op 17 inch 275 rondom maar ik heb mooiere maar 2 bouwjaren oudere velgen). 255 op 16 maken ze echter al een tijdje niet meer.
Ook welverdiend de prijs in Boxtel! Een unieke auto aan deze kant van de plas en zeker miskend. Zoveel meer en zoveel subtieler dan de karikatuur van een pimpmobiel. En vertroeteld wordt hij zeker.
Foto's van Engeland al uitgezocht?
Zadelsnuiver zei:Hey dat is een mooie prijs voor die ouwe hoerensloep van je!en een hele mooie score op de balanceermachine, was er veel lood nodig?
Ben ook benieuwd naar de UK foto's![]()

Marc 827 3500 zei:Mooie nieuwe stappertjes voor de Don.
Gefeliciteerd met je terechte prijs.![]()
Gewoon Dirk zei:Hij is er zeer tevreden mee! Zaterdag maar een stukje toeren?