Gewoon Dirk
Wegverkenner
omniradius zei:Holy moly wat een mega lading aan foto's haha
Die zilvergrijze Camaro vind ik VET! (maar ik heb dan ook een zwak voor Amerikaanse auto's)
Je bent behoorlijk driftig aan de gang geweest met je Saab zo te zien!En de Caddy staat er echt briljant bij op die foto's. Ben het ritje in die bazenbak niet vergeten, wat een beest was dat haha!
![]()
Ja die sh*tload aan foto's is dan slechts van 1 evenelent waar ik dit jaar was, komen vast nog wel meer. Die Camaro was inderdaad wel stoer, een beetje Amerikanenliefde is mij ook niet vreemd.
En thanks, ik kijk nog altijd drie keer om als ik uit de Don ben gestapt.
Zadelsnuiver zei:Jammer dat niet alles verliep zoals gepland, maar dat komt allemaal wel goeden respect dat je alles zelf aanpakt hoor, zou er het geduld niet voor hebben denk ik
Overigens heb ik met de Punto hetzelfde euvel gehad met die inbus, maar omdat de oude schokdempers toch rot waren gewoon de schroefdraad van de schokdempers uitgeboord. Zoals ik al zei; geen geduld voor die onzin![]()
Het is dat we geen nieuwe schokdemper hadden liggen op dat moment anders hadden we de oude demper gewoon doorgeslepen, hoe bedoel je geduld?
Escher zei:Wauw, dat zijn wel erg stevige werkzaamhedenKnap dat je het aandurft, jammer dat het toch niet helemaal volgens plan is verlopen. Heb je al zicht wanneer je de vervang-veerpoot er onder kan?
Ik moet eerlijk toegeven, het is dat ik een ervaren hobby sleutelaar bij me heb waardoor ik wat meer aan durf te pakken. De vervangende veerpoot is inmiddels al voorzien van het nieuwe toplager en gaat er mogelijkerwijs vanavond al onder.
Matthijss zei:Zo te zien goed bezig geweest.
Als het deze keer niet helemaal mee zit dan is dat de volgende keer wel.
Mooie Saab trouwens!
Dankjewel, de auto groeit steeds meer op me, ondanks de kwaaltjes die bij zijn leeftijd horen. Heb je mijn andere auto ook al gezien in dit topic?
Nico GTR zei:Zit het bij de Clio toch makkelijker. Ook al is dat een slechter en minder stevig ontwerp.
Maar daar wel gewoon de luchtsleutel erop voor de taatspot en daarna inbus en rustig het toplager losschroeven. Tweedehands veerpoot weet ik niet of ik dat zou adviseren overigens. Dan beter gewoon 2 nieuwe op termijn.Succes met het vervolg.
Nja, de huidige was zodanig aangetast (door het lassen was het rubber in het toplager ook grotendeels weg) dat ik er snel en niet te duur iets betrouwbaars onder wil hebben. Een gebruikte poot met nieuw toplager leek me dan het beste compromis. Het is nu niet zo dat ik nieuwe, kortere veren op de bestaande dempers plaats ofzo