A
Anoniem
Guest
Knappe prestatie! :T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:....
Jammer dat de Saab weg is.

afentoe zei:Hoe ironisch dat je hem - ik vermoed bewust - nog voor de wasmachines hebt gezet ook.
Leuke serie foto's zo, toch blijf ik dit model Clio gewoon best een leuk ding vinden, ook met niet al te snelle driecilinder.
Joe met trema l D met punt zei:Door het hele gebeuren ben ik echter in mezelf gaan investeren en met trots kan ik deze foto van vandaag tonen:
[foto]
Ja je ziet het goed, ik heb mijn ogen laten laseren! :T
[size=x-small]En door bewust en gezond te eten en heeeeel veel te sporten ben ik in de afgelopen maanden ruim 55 kg verloren[/size]
Wauw Dirk! Ik heb je al een tijdje niet meer gezien, maar ik had je denk ik niet herkend denk ik! Heel knap hoor.![]()
Sjon77 zei:Ah, daar is Dirk versie 2.0, zoals je jezelf noemde. Door de Viva-forum opmerking eerder vermoedde ik dat die deur niet ging vallen hier online, maar dan alsnog. In De Meern twijfelde ik aanvankelijk, zag geen Eldorado of Saab staan: "herken je me nog?" Ah toch
. Goed bezig en wat betreft 't witgoed: is tenminste geen saai grijs.
Barri zei:Ik heb eens ergens gelezen dat je jezelf een 'auto omnivoor' noemt. Dan vind ik het wel wat gek dat je de Clio een 'wasmachine' noemt. Dat klinkt me iets te denigrerend.
Mechanix zei:In zo'n mooie rode kleur is die Clio inderdaad geen witgoed!![]()
Sjon77 zei:Ah, daar is Dirk versie 2.0, zoals je jezelf noemde.
Haha!Altai zei:Volgens mij is het nu Gewoon Dirk versie 0,5![]()
Timo zei:Wauw, dat is een beste verandering, goed bezig! Wel oppassen dat je nu geen ruimtevrees krijgt in de Eldorado
Zo'n Clio, misschien niet heel spannend maar in deze kleur smoelt het toch best lekker hoor.
MWH zei:Ik had je reeds eerder dit jaar gezien, maar er is nog een slok op de borrel vanaf. Goed man!
Toen vertelde je ook al over de op komst zijnde wasmachine. Ik moet zeggen dat dit me toch een stukje beter bevalt dan het beeld dat je toen schetste, een grijze Duitser...
Altai zei:Volgens mij is het nu Gewoon Dirk versie 0,5![]()

[
Gewoon Dirk zei:Bedankt allemaal, ik kan het zelf af en toe nog steeds niet geloven als ik in de spiegel kijk. :T
Barri zei:....
Jammer dat de Saab weg is.
Ik mis die Zweed soms wel, zeker nu ik het moet doen met een auto met minder dan de helft van het vermogen. Aan de andere kant geeft het me gewoon een hoop rust en dat was me even meer waard. Als ik power wil start ik de Cadillac wel...
Nu we toch weer terug zijn gekomen op auto's, ik had nog een plaatje van dat stuk witgoed beloofd en laat ik hem vanochtend nou net gewassen hebben...
De kleur is fijn, de uitvoering is mwah. Zo heeft hij gewoon handbediende airco, geen licht- of regensensor maar wel weer keyless entry. De 0.9 driecilinder is in de stad prima om mee te komen maar op de snelweg moet je geduld hebben. Typisch voor een leasemaatschappij wiens slogan "we care about cars, we care about you" is, zijn de middelmatige allseason banden waar de auto op rolt. De banden zijn dan ook de beperkende factor qua grip in het betere bochtenwerk.
Vooruit, nog een paar plaatjes om af te sluiten.
![]()
BraboPower zei:Laatste foto's zijn gemaakt in de buurt van mijn vaste pomp in België! Ik dacht ook weer eens dit op te starten na 4 maanden..
Leuke foto's van je Clio.. ondanks je geen Renault fan ben(weet je nog wat je zei over mijn Clio's haha)...
Ik zie je snel.. over ongeveer 3.5 week! Heb er al zin in..

Zadelsnuiver zei:Mooie klusjes weer Dirk, voelt altijd heel goed om het motortje weer zijdezacht te voelen lopenHoe was de olie?
MWH zei:Mooi dat je direct merkt dat je werk verzet hebt, dat is het fijnst. Nu weer een seizoen heerlijk rondsjezen.
Wouter82 zei:Was een gezellige bedoening zo'n beurtje aan de Eldorado![]()
Fris en fruitig weer naar buiten![]()
A3 White zei:Olie verwisselen en Dorito’s, werelds!!

Nico GTR zei:Foto's!!!
Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Foto's!!!
Niet de foto's die je misschien verwacht had maar je wordt op je wenken bediend Nico![]()
Nico GTR zei:Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Foto's!!!
Niet de foto's die je misschien verwacht had maar je wordt op je wenken bediend Nico![]()
Mnee ik dacht je hebt hem al gepoetst....maar desalniettemin.
Lekker wagentje, xenon zit er dan ook op als ik het goed zie?
MWH zei:Ik had geen idee dat je over een trunklid pulldown motor beschikte...Zo zie je maar dat de uitdrukking 'wat er niet op gaat, kan ook niet kapot' af en toe wel fijn is. Maar met het handje lijkt me prima te doen voorlopig.
edit: Dat is een snelle update! Ik ga geen nieuwe reactie schrijven hoor.
Fijn dat je weer aan het werk bent! Dat is het belangrijkst. Maanden thuis zitten gaat vervelen lijkt me...
De C30 is leuk! Enige kritiek is dat hij nogal grauw is...Maar het model is nog steeds up to date en aansprekend, ik heb er ook naar gekeken voor dagelijks.
Daar ga je je vast mee vermaken.
Moderator
Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Gewoon Dirk zei:Nico GTR zei:Foto's!!!
Mnee ik dacht je hebt hem al gepoetst....maar desalniettemin.
Lekker wagentje, xenon zit er dan ook op als ik het goed zie?
Neen, buiten dat ik nog niet echt tijd heb gehad om hem te poetsen was het weer daar ook niet naar gisteren en vandaag.
Xenon heeft hij naar mijn weten niet, Hij heeft wel van die ronde lenzen maar die had de Saab ook met gewone halogeenpitten erachter.
speedtouch zei:Succes met je Volvo en de nieuwe baan! Had je vriendin/vrouw wel haar baan behouden?