Barri zei:
Gaaf ook, dat lichte interieur! Helemaal goed. En wat heeft BMW toch mooi leer he, van dat mooie stevige spul.
Ja dat lichte leer was, samen met de exterieurkleur, een van de redenen om juist bij deze te gaan kijken. Qua leerkwaliteit is het bijna net zo stevig en dik als dat in de Don en dat is echt topspul.
Damianw26 zei:
Erg mooie spec, gefeliciteerd met de aankoop! Hij lijkt vrij laag, is dat origineel Msport of zitten er misschien verlagingsveren onder?
Dankjewel, ik ben er zeer content mee! Aan de hand van je opmerking over zijn stance heb ik even het vinnummer door de molen gehaald en daar kwam onder meer het volgende uit:
704 M Sport Suspension
Engineer2 zei:
Ook hier nog eens gefeliciteerd. De kleur, originele velgen, het interieur en het feit dat het een cabrio is doet mij meteen al mijn (voor)oordelen over de 1-serie vergeten, ondanks het M-sport. Geen hangbuikzwijn effect in deze en de "ik wil geloof ik niet eens weten hoe je aan je geld komt" uitstraling mist hier ook. In deze omgeving is een kleinere BMW altijd wel besmet met een bepaald imago maar dat weet dit exemplaar wel te vermijden.
Mooi poetswerk gedaan ook weer. Op de foto's is vooral het verschil op de achterbank erg goed zichtbaar. Eerst aardig verkleurd op vooral het zitgedeelte (spijkerbroek?) maar in de na foto's weer dezelfde kleur als het omliggende. In het echt zal er dan wel veel meer effect zijn ook op de rest van het interieur.
Ik moet zeggen, de cabrio staat toch echt wel een eind van de reguliere 1-serie af qua uitstraling. Wat dat betreft ben ik het met je eens dat deze alles behalve fout oogt en dat ga ik ook netjes zo houden. 1 Pooierbak op de dam is meer dan genoeg.
Dankjewel, het interieur is er zeker al aardig van opgeknapt al wil ik nog een keer meer aan de slag gaan met de trim restorer. Het werd na een paar uur buiten met water aan de slag zijn echter best wel koud aan de handen dus dat is voor een volgende keer.
Voor de geïnteresseerden is hier de volledige VIN-rapport.
1CA Selection Cop Relevant Vehicles
1CB Co2 Content
1CC Automatic Start/stop Function
1CD Brake Energy Regeneration
249 Multi-function For Steering Wheel
2MG M L.-a.w. Double Spoke 207 M/mix.t.
320 Model Designation, Deletion
321 Exterior Parts In Body Color
322 Comfort Access System
337 M Sport Package
346 Chrome-line Exterior
387 Wind Deflector
3YA Convertible Soft Top Anthracite Silberef
423 Floor Mats, Velour
428 Warning Triangle
430 Interior And Exterior Mirror Package
431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d
442 Cupholder
473 Armrest, Front
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
488 Lumbar Support Driver/front Passenger
493 Storage Compartment Package
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver
4UT Through-load.w.int.transport Bag
502 Headlight Washer System
508 Park Distance Control (pdc)
520 Foglights
521 Rain Sensor
522 Xenon Light
524 Adaptive Headlights
534 Automatic Air Conditioning
540 Cruise Control
548 Speedometer With Kilometer Reading
563 Lights Package
609 Navigation System Professional
612 Bmw Assist
616 Bmw Online
620 Voice Input System
633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf.
6AA Bmw Teleservices
6AB Control Teleservices
6FL Usb-/audio Interface
704 M Sport Suspension
710 M Leather Steering Wheel
715 M Aerodynamics Package
7AZ Adv.+comf. Pack. I.c.w. M Sports Pack.
7R7 Innovation Package
7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth
801 Germany Version
851 Language Version German
863 Europe/dealer Directory
879 German / On-board Documentation
8SC Country Spec. Release Of Teleservice
8SP Cop Control