A
Anoniem
Guest
Vind juist van niet. Eerder onduidelijker.wibi zei:Bij schrijven is het duidelijker. Als je gaat praten (op z'n Frans) kan het wel eens onverstaanbaar worden...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vind juist van niet. Eerder onduidelijker.wibi zei:Bij schrijven is het duidelijker. Als je gaat praten (op z'n Frans) kan het wel eens onverstaanbaar worden...![]()
wibi zei:Die plaatse een spatie om de duidelijkheid te vergroten. Daar houd ik erg van, dus doe ik dat ook.
Dit is ook een vergeten auto. Je ziet zen nog welleens rijden.
D. Elzinga zei:Dit is ook een vergeten auto. Je ziet zen nog welleens rijden.
wibi zei:Nee, je bent niet de enigste. Zag hem al om 15.47 uur.
De Schaduw zei:Ik zie zen nooit rijden. We wonen ook niet echt bij elkaar in de buurt.
In hoeverre is een volvo 850 of S70 op lpg geschikt om dagelijks woon werk mee te rijden? Voor 1500-2000 euro zijn er redelijk nette exemplaren te vinden. En ik wil best eens de fameuze 2.5 5 cilinder besturen. Maar in hoeverre is dit financieel verstandig? Wat kost onderhoud bijvoorbeeld aan zoon oude zweedse?
In principe rij ik dagelijks 65KM maar zitten ook langere ritten bij naar belgie en andere vestigingen.
wibi zei:Een vraag: weet U waarom de zorg zo duur is ?
Nou is die auto bijna 20 jaar en dan is het toch wel fijn als er een hoop NIET op zit wat dus ook NIET tot problemen kan lijden.
Soloman zei:De Telegraaf:
Misschien wel de beroemdste stap ter wereld. Neil Armstrong zet op 21 juli 1969 als eerste mens voet op aarde.
Ik kon in 1963 al lopen hoor!
BdeB zei:(...), want het irriteerd me dat ik niet weet wat voor auto het is.
wibi in vorm zei:gebasseerd
§anitarium zei:De A2 staat wel op mijn lijstje in ieder geval van "want to haves".
Taaltechnisch niets mis mee, maar als je dan per se een Engelse term wilt gebruiken, doe het dan ook goed. "Wannahaves" in dit geval dus.
Lijkt mij iets voor try and error.
NU.NL zei:Telegraaf koopt gratis krant Metro
...taal-knobbel...
§anitarium zei:Het gaat mijns inziens vooral om de vraag waarom iemand (bepaalde) taalfouten maakt..
§anitarium zei:als men eerst even leest wat er geschreven is alvorens op het knopje "Bericht posten" te klikken.
wibi zei:Ben maar blij. Er is een renault waarbij als je een simpel lampje verwisseld het wiel verwijderd moet worden. Zelfs de (Engelse) ANWB had daar een uur voor nodig !