Guest
Fantastisch ! (en er komt ALTIJD een spatie te staan voor de duidelijkheid). De Franse manier van noteren. Of u dat nu leuk vindt of niet. Ben er maar blij mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is mijn 3e bmw nadat mijn vorige me na een maand al in de steek lied
wibi zei:Fantastisch ! (en er komt ALTIJD een spatie te staan voor de duidelijkheid). De Franse manier van noteren. Of u dat nu leuk vindt of niet. Ben er maar blij mee.
wibi zei:"ben" is trouwens niet fout. Het wordt in enkele gebieden gebruikt. Zie link: https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/100/
wibi zei:"ben" is trouwens niet fout. Het wordt in enkele gebieden gebruikt. Zie link: https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/100/
Travelling ZEN zei:wibi zei:Fantastisch ! (en er komt ALTIJD een spatie te staan voor de duidelijkheid). De Franse manier van noteren. Of u dat nu leuk vindt of niet. Ben er maar blij mee.
Franse manier? Geloof er niets van, zal het morgen eens aan mijn talrijke Franse collega's in Amsterdam en Parijs vragen!
Nee, zie vorige post.TYN zei:Precies. Hier in Nederland gelden de Nederlandse schrijfconventies, ook voor jou wibi. Je houdt je op de weg toch ook aan de Nederlandse verkeerswetgeving en niet aan de Franse?
Autowereld.com zei:De Duitse sportwagenfabrikant verkeerd in zwaar weer. Hoewel een faillissement aan de horizon dreigt hebben advocaten goed vertrouwen in een doorstart.
denizkaspers zei:nou,
ik laat het maar zo als het is.
nu het gewoon goed is verander ik er maar niks aan.
dus als het kan gooi de slot er maar op.
Moderator
Zij zal alle dagen van de week aanwezig zijn. Op dinsdag en donderdagmiddag is zij afwezig.
en veranderdt er niets in dit land...
niet-nutjes
§anitarium zei:niet-nutjes
Geen nootjes? Of nietjes in de vorm van nootjes? Of ... ?
Rookworst zei:Als je in een gezelschap bent, ben jij dan degene die zeg maar net buiten de boot valt?
Je staat/zit er dan wel bij, maar niemand heeft eigenlijk iets te zeggen tegen je.
Maar maakt het ontbreken van de S het nou onbegrijpelijk voor je?
Daewoo-Chevrolet zei:Als je niet inhoudelijk kunt reageren speel je maar op de man?
§anitarium zei:Daarnaast snap ik niet wat je in dit topic doet als je het alleen maar vervelend vindt wat hier geplaatst wordt. "Niet-nutjes" en "onbegrijpbaar" is gewoon taaltechnisch niet correct, het bestaansrecht van dit topic is dergelijke dingen melden.
hier te melden.. probeer dat nou eens uit te leggen..§anitarium zei:niet-nutjes
Travelling ZEN zei:De man (?) loopt daarom al met twee gele kaarten op zak. Solliciteert duidelijk naar een langer verblijf op het strafbankje.
Jouw uitleg..§anitarium zei:Ik ga er in ieder geval verder niet meer op in en ga ook niets uitleggen (dat heb ik eerder al geprobeerd), aangezien je het toch allemaal triest vindt wat hier gebeurt. Mijn advies is dan ook om niet meer in dit topic te kijken.
§anitarium zei:Het gaat mijns inziens vooral om de vraag waarom iemand (bepaalde) taalfouten maakt. Door die fouten hier te posten, kan er over gesproken worden hoe zo'n fout ontstaat. Dat vind ik interessant.
Dan is jouw reactie..Rookworst zei:§anitarium zei:niet-nutjes
Dus het ontbreken van de S, maakt het voor jou compleet onbegrijpbaar?
§anitarium zei:Onbegrijpbaar? Je bedoelt onbegrijpelijk?
Ik begrijp niet zo goed waar dit een reactie op is? in ieder geval niet op mijn laatste post in dit topic jegens jou..Travelling ZEN zei:@rookworst: moet ik dan jouw bedorvenheid openbaar maken door de PB te plaatsen die jij me stuurde?
Dit kaart je niet eerst, maar uitsluitend aan, je beantwoorde mijn vraag niet.§anitarium zei:Rookworst, je kan natuurlijk wel verwachten dat in het taalneuzelaarstopic er helemaal erg op taal gelet wordt. Dus als je hier een vraag stelt die taaltechnisch niet klopt, kaart ik dat uiteraard eerst aan.![]()
Op basis van de manier waarop..§anitarium zei:Ik snap niet zo waarom je mij van misplaatste superioriteit beticht, alleen maar doordat ik taalfouten hier plaats.
Uiteraard reageer ik op zaken die mij aangaan.. en dat hoef je niet anoniem te doen..§anitarium zei:Overigens reageer je ook alleen maar op jouw taalfouten die hier (anoniem, laat ik dat nogmaals benadrukken) geplaatst worden. Dat geeft me toch een gevoel dat het je dwars zit.
Staat bol van de aannames..§anitarium zei:En dan nogmaals mijn vraag: is het echt zo lastig om iets op te zoeken als je niet weet hoe je het schrijft?
Helaas hebben we dan een 'milieu-activist van Greenpeace' als mp i.p.v. een leeraar.