TYN
Net ingestapt
wibi zei:Simpelweg niet gezien deWit, anders had ik een 't' achter gezet. Gelukkig hebben we hier heel oplettende lezers.![]()
Hadden we maar wat meer oplettende posters.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Simpelweg niet gezien deWit, anders had ik een 't' achter gezet. Gelukkig hebben we hier heel oplettende lezers.![]()
RenaultF1 zei:En nu nog aan de regel houden dat er na 'ik' geen 't' achter de stam van het werkwoord hoort.De Schaduw zei:Mooi zo. Zijn we het toch eens. Ik had me misschien iets duidelijker uit moeten drukken dat ik het er weliswaar niet mee eens ben maar dat ik me wel aan de regel houdt. Maar ik blijf er stiekem bij dat ik me er eigenlijk niet aan zou hoeven houden.![]()
![]()
Heeft dat niet meer te maken met respect voor de mensen die er wél in geloven?De Schaduw zei:Hm, dat blijft toch raar. Een hoofdletter uit respect dus. Maar waarom moet ik respect hebben voor iemand waarvan ik vind dat 'ie niet bestaat?![]()
LoveMyJeep zei:Heeft dat niet meer te maken met respect voor de mensen die er wél in geloven?De Schaduw zei:Hm, dat blijft toch raar. Een hoofdletter uit respect dus. Maar waarom moet ik respect hebben voor iemand waarvan ik vind dat 'ie niet bestaat?![]()
Travelling ZEN zei:LoveMyJeep zei:Heeft dat niet meer te maken met respect voor de mensen die er wél in geloven?De Schaduw zei:Hm, dat blijft toch raar. Een hoofdletter uit respect dus. Maar waarom moet ik respect hebben voor iemand waarvan ik vind dat 'ie niet bestaat?![]()
Hoe zit het met het respect "de andere kant op"?
Hoe moet ik dat laten blijken? Kleine letters schrijven waar ik het uit eerbied voor God met een hoofdletter doe?Travelling ZEN zei:LoveMyJeep zei:Heeft dat niet meer te maken met respect voor de mensen die er wél in geloven?De Schaduw zei:Hm, dat blijft toch raar. Een hoofdletter uit respect dus. Maar waarom moet ik respect hebben voor iemand waarvan ik vind dat 'ie niet bestaat?![]()
Hoe zit het met het respect "de andere kant op"?
pff... auto totolos
Kwaliteit is nu al hoog, dus de verwachtingen zijn hoog geschept!
De eerste fout is vergeeflijk. De tweede is een echte. Misschien moeten sommige mensen niet proberen te strooien met mooie woorden, maar gewoon woorden gebruiken die ze wel kennen?(...) weer lekker geergerd aan de hypokritie van de politiek (...)
autogek01 zei:tsjaah, de meningen erover zijn heel erg verdeeld. Ikzelf woon er vlakbij en ga er om de week wel is kijken gewoon omdat ik het leuk vind om auto's te kijken. En ik moet eerlijk toegeven, er staan echt wrakken bij die je je aards vijand nog niet gunt, maar je ziet er soms ook wel is wagens tussenstaan waarvan je zoiets heb van hee, dat is wel een leuk ding. Een goeie vriend van me doet ook zijn opleiding autotechnicus en bij hem in de klas zit er dus iemand die bij jetcars stage loopt (ja het is blijkbaar dus echt een erkend leerbedrijf nut smiley ) En hij heeft eerlijk uitgelegt hoe het zit, ze hebben 2 vestigingen eentje van auto's goedkoper dan ±3500 en de hoofdvestiging waar de duurdere wagens staan, bij de vestiging voor de goedkopere wagens staan zo goed als alleen maar auto´s die door inruil verkregen zijn hier doen ze voor de rest niet veel mee alleen een apk´tje bijvoorbeeld erop, en hier kan je dus soms echt een koopje vandaan halen MITS!!! je weet wat je doet en je een portie gezond verstand hebt. Dan de andere vestiging, dit zijn veel auto´s die geïmporteerd zijn, en die ze bij diverse veilingen en andere merkdealers vandaan halen. En ja ze doen ook wel eens een schade wagen opknappen (dit is echter gemakkelijk zelf te controleren aan de hand van het feit of de auto een WOK melding heeft ja of nee) En natuurlijk onverklaarbare lasnaden in ze motorruimte of kofferbak ruimte.
Dan de klantvriendelijkheid, ikzelf heb nooit problemen (koop er ook niks, wel altijd hallo en tot volgende keer) maar ik kan wel geloven dat als je een beetje vervelend gaat doen ze niet zo vriendelijk meer zijn. Op garantie moet je verder ook niet rekenen (tot de deur zegmaar) of je moet bijvoorbeeld een nieuwe dikke Mercedes AMG met fabrieks garantie kopen, want die staan er ook.
Conclusie:
Je kan er best een auto halen, mits je dus er verstand van hebt of iemand bij je is die er verstand van heeft, je een flink portie gezond verstand heb en gewoon realistisch bent.
Ukkie zei:Deze kon ik.
de Wit (voorheen deWit) zei:De eerste fout is vergeeflijk. De tweede is een echte. Misschien moeten sommige mensen niet proberen te strooien met mooie woorden, maar gewoon woorden gebruiken die ze wel kennen?(...) weer lekker geergerd aan de hypokritie van de politiek (...)![]()
Dutch Finnatic zei:de Wit (voorheen deWit) zei:De eerste fout is vergeeflijk. De tweede is een echte. Misschien moeten sommige mensen niet proberen te strooien met mooie woorden, maar gewoon woorden gebruiken die ze wel kennen?(...) weer lekker geergerd aan de hypokritie van de politiek (...)![]()
Het gevolg van bijna tien jaar buitenland... Dan slijt het een beetje. Ik denk dat hij het wel weet.
LoveMyJeep zei:Uiteindelijk gaat het om wat je er mee wilt zeggen, niet om of het precies goed geschreven is.
LoveMyJeep zei:Overigens: de eerste komt omdat het Duitse toetsenbord geen e met trema (of een "los" trema om toe te voegen) kent en ik geen zin had om de passende ALT-combo op te zoeken.
Sommige mensen zijn hardleers. Het staat me bij dat deze fout van deze poster enige tijd geleden ook al hier langs is gekomen.Wie zal dat zijn? zei:(...) het gemiddelde is nu ruim 600 meter per liter beter als normaal.
de Wit (voorheen deWit) zei:Sommige mensen zijn hardleers. Het staat me bij dat deze fout van deze poster enige tijd geleden ook al hier langs is gekomen.Wie zal dat zijn? zei:(...) het gemiddelde is nu ruim 600 meter per liter beter als normaal.
Rob076 zei:Dat kan helemaal niet. Wibi maakt nooit fouten.
wibi zei:En diegene die zonder zonde is werpe de eerste steen.
Wennen aan taalverloedering? Nee, dat ga ik niet doen. De zesde keer dat ik je op een dergelijke fout betrap zal ik je hier opnieuw noemen, opdat je opnieuw excuses kunt maken.wibi zei:Met een heel moeilijk woord woordt dit ook wel 'dialect' genoemd. Dus wen er maar aan.
dete is mooj auto rijt gout
Je kunt het gouw genoeg zien aan het pasvlak.
D. Elzinga zei:Travelling ZEN zei:@D. Elzinga: hoogstwaarschijnlijk heeft de schrijver een basisschool gevolgd in een ander land, met een andere hoofdtaal...
Zijn voornaam is in ieder geval niet heel erg exotisch.
adinsx zei:gestofzogen
de Wit (voorheen deWit) zei:Sommige mensen zijn hardleers. Het staat me bij dat deze fout van deze poster enige tijd geleden ook al hier langs is gekomen.Wie zal dat zijn? zei:(...) het gemiddelde is nu ruim 600 meter per liter beter als normaal.