Guest
Goed zeg ! Ik kwam niet verder dan 95%, dus als (of dan ?) ik eens een keer een foutje maak is het dan (op als ?) mij vergeven ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
LoveMyJeep zei:Overigens: de eerste komt omdat het Duitse toetsenbord geen e met trema (of een "los" trema om toe te voegen) kent en ik geen zin had om de passende ALT-combo op te zoeken.
wibi zei:Goed zeg ! Ik kwam niet verder dan 95%, dus als (of dan ?) ik eens een keer een foutje maak is het dan (op als ?) mij vergeven ?![]()
laurens1513 zei:word ik gemaild en daar hebben ze zonder dat de auto is gekeurd voor : Ja 50,- euro Gerekend alleen maar gekeken wat er aan de auto mankeerd voordat hij Goed Gekeurd word...
laurens1513 zei:Pak'n Beet : Of ik het eens was dat de balans voordat mijn auto was goedgekeurd voor de APK even 1439,63 wilde betalen.... !!!!!!!!
laurens1513 zei:en de heren schrijven even een rekening van de half waarde v/d auto...
laurens1513 zei:Vroeger was het daar oke, maar sinds deze heren hun Hobby boven het hoofd groeit en er een nieuw stuk aan hun bedrijf is gebouwd, zullen ze dat toch moeten oplossen met de gevolgen die ik ondervind met mijn auto aan te bieden voor de keuring...
laurens1513 zei:Het komt er op neer dat ze met een vork schrijven en alleen aan hunzelf denken omdat de Garage en Hun Hobby hun boven het hoofd groeit...
laurens1513 zei:Gaarne deze reactie/revieuw plaatsen om andere mensen clienten te waarschuwen voor hun praktijken...
lesley zei:kreeg ik zo absurd hoog bedrag voor me auto terug dat ik toch voor de ibiza koos.
lesley zei:maar me keus staat vast en dat is dat ik me huidige auto ga inruilen voor een italiaan.
lesley zei:Ben zelf 22 jaar en ypsilon oogt wat oudbollig voor mijn leeftijd naar mijn mening.
lesley zei:Toch blij dat ik op dit fora de vraag heb gesteld .. ben nu toch wel zeker dat het een mito word.
shift " e , dan krijg je ë, of werkt dat niet op een duits toetsenbord?
Rob076 zei:Een kleine greep:
laurens1513 zei:word ik gemaild en daar hebben ze zonder dat de auto is gekeurd voor : Ja 50,- euro Gerekend alleen maar gekeken wat er aan de auto mankeerd voordat hij Goed Gekeurd word...laurens1513 zei:Pak'n Beet : Of ik het eens was dat de balans voordat mijn auto was goedgekeurd voor de APK even 1439,63 wilde betalen.... !!!!!!!!laurens1513 zei:en de heren schrijven even een rekening van de half waarde v/d auto...laurens1513 zei:Vroeger was het daar oke, maar sinds deze heren hun Hobby boven het hoofd groeit en er een nieuw stuk aan hun bedrijf is gebouwd, zullen ze dat toch moeten oplossen met de gevolgen die ik ondervind met mijn auto aan te bieden voor de keuring...laurens1513 zei:Het komt er op neer dat ze met een vork schrijven en alleen aan hunzelf denken omdat de Garage en Hun Hobby hun boven het hoofd groeit...laurens1513 zei:Gaarne deze reactie/revieuw plaatsen om andere mensen clienten te waarschuwen voor hun praktijken...
lesley zei:kreeg ik zo absurd hoog bedrag voor me auto terug dat ik toch voor de ibiza koos.lesley zei:maar me keus staat vast en dat is dat ik me huidige auto ga inruilen voor een italiaan.lesley zei:Ben zelf 22 jaar en ypsilon oogt wat oudbollig voor mijn leeftijd naar mijn mening.lesley zei:Toch blij dat ik op dit fora de vraag heb gesteld .. ben nu toch wel zeker dat het een mito word.
Travelling ZEN zei:O grote gruwel!!!![]()
Autobedrijf S.B. Admiraal & Zn. zei:Wij betreuren allereerst uw gedachten gang over ons bedrijf.
is volledig in de lucht geschoten.
Hiervoor hebben wij een tal van sponsoren die ons daarmee ondersteunen het staat dus geheel los van de zaak en uw auto.
ons uur tarief licht nog steeds 40 tot 50 % lager als bij de dealer.
wibi zei:Ik heb er weer één! En deze vind ik vreselijk. Haal dan een paar voegwoorden door elkaar.
Alles goed.wibi zei:Ik had er 1 fout...nu jullie...https://www.cambiumned.nl/hpoefalsdan.htm
Rob076 zei:De burger is nu eenmaal beschermt, en daar mag je heel blij mee zijn
de Wit (voorheen deWit) zei:Alles goed.wibi zei:Ik had er 1 fout...nu jullie...https://www.cambiumned.nl/hpoefalsdan.htm
roshb24 zei:Me neefje heeft een VW Bora sinds kort gekocht.
Mike vd kruk zei:Nu haal ik maar 576 kilometer op 1 tank! En dat voor een klasse B! Die me vader ook heeft maar meer kilometers kan maken, ....
Twix zei:de Wit (voorheen deWit) zei:Alles goed.wibi zei:Ik had er 1 fout...nu jullie...https://www.cambiumned.nl/hpoefalsdan.htm
Twee fout.
ouwediesel zei:roshb24 zei:Me neefje heeft een VW Bora sinds kort gekocht.
Mike vd kruk zei:Nu haal ik maar 576 kilometer op 1 tank! En dat voor een klasse B! Die me vader ook heeft maar meer kilometers kan maken, ....
Waarom wordt i.p.v. "mijn" zo vaak "me" gebruikt?
Rob076
De burger is nu eenmaal beschermt, en daar mag je heel blij mee zijn
Phaeton W12 zei:Rob076 zei:De burger is nu eenmaal beschermt, en daar mag je heel blij mee zijn
Handig, een taalfout in het topic waarin je zelf taalfouten van een ander vond.
Flexke zei:Lijkt net of de cvt dan aangrijpt zeg maar om de vooruit beweging te bewerkstelligen.
Travelling ZEN zei:Groot van geest zijn de mannen die onomwonden hun foutjes toegeven en zich niet verschuilen achter streekdialecten!![]()
wibi zei:Let wel op. Dat zullen er genoeg zijn, maar om zoiets nu ruzie te noemen? Meer teleurstelling dat ze iemand met ervaring niet serieus nemen. Maar dat is normaal bij jonge mensen. Die weten al snel alles beter.
Joël D. zei:Zo, net de winterbanden van de Honda afgehaald. De garage had ze alleen veel te strak aangedraaid, zelfs met een stijgerpijp kregen we ze niet los, het enige wat gebeurde is dat de moersleutel doorboog.![]()
wibi zei:Let wel op. Dat zullen er genoeg zijn, maar om zoiets nu ruzie te noemen? Meer teleurstelling dat ze iemand met ervaring niet serieus nemen. Maar dat is normaal bij jonge mensen. Die weten al snel alles beter.
Soloman zei:Alles wat jonger is dan Wibi en mij natuurlijk, (...)
Dat is dan ongeveer 80% van het forum.TYN zei:Soloman zei:Alles wat jonger is dan Wibi en mij natuurlijk, (...)
Oh oh.
Soloman zei:Dat is dan ongeveer 80% van het forum.TYN zei:Soloman zei:Alles wat jonger is dan Wibi en mij natuurlijk, (...)
Oh oh.
Ruwe schatting, maar ik denk dat ik aan de lage kant zit.:T
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier
D. Elzinga zei:Foutje in het Koningslied:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier