A
Anoniem
Guest
Jij bent enkelvoud, dus 'kleuter'.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wibi zei:Het valt je duidelijk niet mee om je als een volwassene te gedragen en te reageren. Heel jammer Rob.
Ivanov zei:Zullen we het hier een beetje vriendelijk houden?
Ivanov
AutoWeek Moderator
Rob076 zei:Nee, jij bent lekker volwassen bezig.
Rob076 zei:In dit geval gebruikt de tekstverwerker van de schrijver hiervan standaard een hoofdletter wanneer er op 'enter' wordt gedrukt.
D. Elzinga zei:Rob076 zei:In dit geval gebruikt de tekstverwerker van de schrijver hiervan standaard een hoofdletter wanneer er op 'enter' wordt gedrukt.
Maar 'om' is weer niet met een hoofdletter.
Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
D. Elzinga zei:Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
Aha.
Overigens kan ik me niet zo goed een voorstelling van de overlast maken: het briefje hing tenslotte aan deze lantaarnpaal...
D. Elzinga zei:Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
Aha.
Overigens kan ik me niet zo goed een voorstelling van de overlast maken: het briefje hing tenslotte aan deze lantaarnpaal...
sandro zei:Hallo
Ik ben op zoek naar een Betrouwbaar Goei Garage Regio Hasselt ( Met Laag Prijs )
Het is voor een nieuw Koppakking te steken En hoop dit zo snel mogelijk te doen en niet te duur is
Kan iemand mij helpen
Heb opel Astra rond de 1997
188km
is niet voor garage te kopen maar Om me auto te laten repareren
Rob076 zei:D. Elzinga zei:Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
Aha.
Sorry, ik ben verblind door die schitterende BMW Z8!
wibi zei:Het is jammer dat er meerderen zijn die dat niet op waarde konden schatten en verkeerd taalgebruik ging bezigen.
Soloman zei:Krijg nou wat???
Waar is mijn Koos Spee-topic gebleven?![]()
Auto-fan zei:Dat geldt anders niet voor leer van lammen, krokodillen, slangen, herten, etc. Wat runderleer (en varkens) betreft is het idd een bijproduct.
Alhoewel een lekker lamsboutje er ook wel in gaat.![]()
Hamer zei:Soloman zei:Krijg nou wat???
-weggejorist-![]()
Dat vermoeden is niet juist en nergens op gebasseerd. Zal ik maar de mail van dhr. Spee hier verkondigen? Nee, natuurlijk niet!R-W zei:Hamer zei:Soloman zei:Krijg nou wat???
-weggejorist-![]()
Vermoedelijk te danken aan de subtiele uitspraken van je mede-interviewer over iemands subtiele uitspraken.
Soloman zei:Nou, in ieder geval is hier niemand geband, wat een opluchting. En wat een anticlimax. Vloog het servies in het rond jongens? tjonge jonge, ik kan jullie ook nooit alleen laten.:T
wibi zei:gebasseerd
A110-50 zei:Soloman zei:Nou, in ieder geval is hier niemand geband, wat een opluchting. En wat een anticlimax. Vloog het servies in het rond jongens? tjonge jonge, ik kan jullie ook nooit alleen laten.:T
Had je dat verwacht dan? Volgens mij wordt er amper (nog) iemand geband. Kan aan mij liggen, maar dat tweede zie ik de humor niet van in.
wibi zei:Dat vermoeden is niet juist en nergens op gebasseerd.
dannyvann zei:Mensen voorkom nou dubbele of 3 dubbele topics en plant alles van bij het topic dat al bestaat. Volgens mij is het een van de levenstige topics hier op het moment dus staat vrij bovenaan
swinnie zei:Elke keer ik schakel is het een keer te veel. Aftellen dus naar de dsg.
wibi zei:Dat vermoeden is niet juist en nergens op gebasseerd. Zal ik maar de mail van dhr. Spee hier verkondigen? Nee, natuurlijk niet!R-W zei:Hamer zei:Soloman zei:Krijg nou wat???
-weggejorist-![]()
Vermoedelijk te danken aan de subtiele uitspraken van je mede-interviewer over iemands subtiele uitspraken.
Verder hoort jouw vermoeden niet in dit topic thuis. Vermoeden doe je maar thuis in je luie stoel of in bed.![]()
R-W zei: