Sanitarium
Net ingestapt
Ja, slechts 10 dagen... want de Mégane kwam iets eerder op mijn pad als de bedoeling.
Kom op, als je dit leest nadat je het opgeschreven hebt, gruwel je er zelf toch ook van?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, slechts 10 dagen... want de Mégane kwam iets eerder op mijn pad als de bedoeling.
De Schaduw zei:D. Elzinga zei:Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
Aha.
Overigens kan ik me niet zo goed een voorstelling van de overlast maken: het briefje hing tenslotte aan deze lantaarnpaal...
Drommels drommels en nog eens drommels: Een Z8!
Twiiiixxxxx!!!![]()
Bent u het ook net als ons niet eens met het nieuwe wetsvoorstel van de oldtimer wegenbelasting regeling
Ga dan a.s maandag 6 Miel 2013 mee naar den haag u kunt dan met u oldtimer of klassieker mee rijden met gepaste snelheid naar de haag om een gesprek met secretaris weekers af te dwingen en hem regel recht vragen stellen
Waarom dit? Het is eigenlijk te schandelijk voor woorden dat wij als burgers particulieren en ondernemers een regeling voor het wegenbelasting vrij rijden hebben gekregen zon circa 16 jaar geleden wat hadden wij daar ook alweer voor ingeleverd als partikulier? Het rijden in een auto op grijs kenteken op laag tarief dit werd destijds veranderd grijs kenteken voor bedrijven en de particulier kon z'n voordeel halen uit het gebruik maken van een auto van 25 jaar en ouder
Dit word nu terug getrokken omdat de partikulier hier teveel gebruik van maakt voor dagelijks verkeer.
Maar daar hebben wij destijds wel de regeling voor gekregen
Dan komt er bij dat er in de afgelopen 16 jaar ondernemers zijn ontstaan die zich bezig houden met deze handels tak die hiervan is ontstaan daar zal weinig van overblijven vrees ik
Dan 2 jaar geleden gaat men de regeling aanpassen naar auto's die tot en met 1986 gebouwd zijn wegenbelastingvrij zijn en zullen blijven
Bedrijven investeren mensen investeren in een auto bedragen variëren tussen de 2000 euro en 10.000 euro voor een fatsoenlijke auto waar men een tijd mee voor uit kan
Deze auto's zijn met de nieuwe regeling dus waard niets,
Dus ons geld is gewoon weg gegooid en waar we dus druk voor zijn word in een keer ontnomen
Mijn persoonlijke mening is als het zo zou zijn dat de huidige regeling na 5 jaar niet meer zou gelden en dan even naar het eventuele wetsvoorstel van nu te kijken en dan in laten stromen zodat iemand die een fikse investering heeft ondergaan in de komende 5 jaar weet wat hij af gaat schrijven van die investering zodat het iets zachter aan komt en ondernemers de tijd krijgen om in een andere tak verder te kunnen vloeien
Onze minister denkt hier over duidelijk anders en wij vinden het reden genoeg om te gaan demonstreren
Dus ga mee op maandag 6 mei a.s en rijd mee naar den haag zodat we ons niet alleen laten horen maar ook laten zien
Hoe meer er mee gaan hoe meer kans van slagen
autobedrijf zei:Carrosserie ziet er op enkele gebruikssporen netjes uit
Zennissimo zei:@Rob076: volgens mij hoort er geen komma tussen verwaarloosde en Nederlandse. Verder onderschrijf ik jouw post ten volle.![]()
Het kantoor Engelman Talen verzorgd taallessen en is tevens een vertaalbureau voor de talen Italiaans, Spaans en Frans naar het Nederlands. Onze specialiteit is juridische en ambtelijke teksten.
Zennissimo zei:Dan had je achter Nederlandse ook een komma moeten plaatsen.
Wow, dit is neuzelen op de vierkante millimeter!![]()
m1_dijkstra zei:Quote
D. Elzinga
Zet hem desnoods ook even hier.
Die site kon ik nog niet, top!
Geccondoleert!
S Trekhaeck zei:Voor zover ik kon zien misde ik iig niets.
Carkiller zei:
uit een advertentie voor een gebruikte Ferrari zei:Deze in nieuw staat verkerende 612 Scaglietti is in bezit geweest van de eerste eigenaar (...)
Twix zei:De Schaduw zei:D. Elzinga zei:Rob076 zei:Omdat daar niet op 'enter' is gedrukt. De tekst is gecentreerd en de zin was te lang voor een regel, waardoor 'ie automatisch 'enterde'. Tsja, de logica voor wat betreft het schrijven ervan is ver te zoeken.
Aha.
Overigens kan ik me niet zo goed een voorstelling van de overlast maken: het briefje hing tenslotte aan deze lantaarnpaal...
Drommels drommels en nog eens drommels: Een Z8!
Twiiiixxxxx!!!![]()
Riep iemand me??? Mooi spul... hoe weet je dat ik daar van houd?
Twix-in-Teutonia zei:Vergeet die gekke Twix niet met z'n eeuwige gezeur over de Z8...
De baas betaald je voor je tijd...
...maar wat even verkeert geintrepeteerd werd op de camera.
Super wibi zei:Klopt. Diefstal van tijd is op staande fout ontslag.
Moderator
Gehaktstaaf zei:ook elke keer de nijging terug te gaan naar '3'.
Rob076 zei:Ja, is dat een fout voor in dit topic? Hij heeft zich gewoon vergist tijdens het typen. Kan iedereen toch gebeuren? In een ander topic zag ik dat SW weer een spatie gebruikt voor uitroep- en vraagtekens. Dat vind ik veel kwalijker!
bij de radio stand doen alle 4 boksen het bij de cd doen alle 4 de boksen het maar bij aux maar 2
Uiteindelijk heeft het voor het geluid niet veel uitgemaakt, wat verklaard waarom niemand er ooit wat van gemerkt heeft.
§anitarium zei:Mooi? Dat vind je zeker dialect ofzo?
Dat is nou het nadeel van die spellingscontrole... De computer geeft niet aan dat het fout is, dus zal het wel goed zijn. Zo werkt het dus niet...§anitarium zei:@ Zen: De andersomfout was me eigenlijk nog niet eerder opgevallen.
Hier trouwens nog zo'n voltooid deelwoord als derde persoon enkelvoud tegenwoordige tijd misser:
Uiteindelijk heeft het voor het geluid niet veel uitgemaakt, wat verklaard waarom niemand er ooit wat van gemerkt heeft.
§anitarium zei:@ wibi: Het ging over je opmerking, niet over het woord "mooi". Je hebt je al eens eerder taalfouten goedgekeurd onder het mom van dialect of omdat "het wel duidelijk is".
wibi zei:maar omdat iemand simpelweg niet beter weet
wibi zei:de dialect
wibi zei:Dus nu ontken je het bestaan van 'dialect' Schaduw?
Zennissimo zei:Het zou wel heel treurig zijn als de leraar het foutief onderwijst.![]()
...