Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de Wit (voorheen deWit) zei:Is het ook dialect om je fouten niet toe te geven?![]()
Soloman zei:Ik heb het niet over d's en t-eetjes. Ook niet over dan en als of over het en de.
Ik heb het over groffe fouten waar ik me aan erger: me pa, leasert, of een snoeislecht opgekladderd ding van die Rob.
Soloman zei:
@Rob
Ben ik helemaal mee eens. Ik wou dat ik auto's eens begreep. Bijvoorbeeld: Stotenganger heeft een wagenpark waar hij altijd mee bezig is. Techniek. Ik snap er de ballen van. Ik heb totaal geen inzicht. Ik vind dat vreselijk. Ik kan een band vervangen, ik kan de olie nakijken, ik kan de auto wassen en dan heb je het gehad. Ik ben stikjaloers op dat soort mensen.
ik biet aan een vaillant zoo goet as niew watten druk 8 bar vhr 18 22 en gas 25 25 maar wij doen hem weg as wij een ander hep ger cogt wan wij hep gont fer warem dor het hellen huis en daar is hij voor ons ter ligt en is in niew staat
IK BIET U AAN @ GAZELLE TIEP 62 xanta gollege unpiuaged nexus star 3 sQ lab shimano met alles wat een gazelle moet hebben niew met wijneg kiellen meten en al tijd binnen ger staan en u mag ook een fies koopen maar lieft allen 2 wil u koop bon er bij dat is geen ber zwaar en en ik wil iemant zuur jeus koopen dan moet u mijn maar op bellen as je zirjus ben om der koopen
1. Lettertje vergeten...Soloman zei:Als/dan kom veel minder vaak voor dan "m'n auto" De vergelijking slaat dan een tang op een varken.![]()
§anitarium zei:Soloman zei:Ik heb het niet over d's en t-eetjes. Ook niet over dan en als of over het en de.
Ik heb het over groffe fouten waar ik me aan erger: me pa, leasert, of een snoeislecht opgekladderd ding van die Rob.
Tang, varken: hand in eigen boezem?
de Wit (voorheen deWit) zei:1. Lettertje vergeten...Soloman zei:Als/dan kom veel minder vaak voor dan "m'n auto" De vergelijking slaat dan een tang op een varken.![]()
3. Aan het einde van een zin hoort een punt.
Die van mij gaat ook wel eens naar het buitenland.Soloman zei:§anitarium zei:Soloman zei:Ik heb het niet over d's en t-eetjes. Ook niet over dan en als of over het en de.
Tang, varken: hand in eigen boezem?
Ik maak ook veel fouten (de dan was een grapje). Maar ik vind me pa een grens overgaan.
wibi zei:Met mijn 19e een kat doodgereden.
wibi zei:zijn ?
wibi zei:die ook ernstigs kleurenblind is
wibi zei:in het dagelijke leven
Met mijn 19e een kat doodgereden.
Bmw 328 coupe zei:Me eerste auto de 316i
Bmw 328 coupe zei:Me huidige auto de 328ci
Bmw 328 coupe zei:En als der wat mee is dan kan ik wel naar me kameraad,
Ivanov zei:Kan er op normale wijze over wibi gesproken worden.
Ivanov zei:Kan er op normale wijze over wibi gesproken worden.
Ivanov
AutoWeek Moderator
wibi zei:Ivanov zei:Kan er op normale wijze over wibi gesproken worden.
Ivanov
AutoWeek Moderator
Dat kan ik wel waarderen! Hopelijk blijft nu het quoten van (schrijf)foutjes en vooral (sarcastische) opmerkingen achterwege.
of de opa van schrik kan komen te vallen, wat zijn overlevingskansen aanmerkelijk verkleinen.Nadeel is wel; dat als de chauffeur je niet begrijpt, je het niet in dank wordt afgenomen....
wibi zei:Hopelijk blijft nu het quoten van (schrijf)foutjes en vooral (sarcastische) opmerkingen achterwege.
Of iemand moeten sparen als diegenen vaak dergelijke fouten maken
Rob076 zei:Haha, dat zou ook kunnen ja. Het zal waarschijnlijk aan het dialect liggen vermoed ik.![]()
Wat moet nu achterwege blijven? Zoals het er nu staat moet het quoten van sarcastische opmerkingen achterwege blijven...wibi zei:Hopelijk blijft nu het quoten van (schrijf)foutjes en vooral (sarcastische) opmerkingen achterwege.
Dingolfinger zei:Wie weet trouwens waarom dezelfde velgen met dezelfde banden lijkt me totaal anders ogen onder de 328ci vergeleken met de 316i? Ruimte in de wielkast is veel kleiner bij de 328ci en ze vallen ook mooier naar binnen. Heeft de 328ci een sportonderstel of liggen de coupé al standaard lager? Of liggen de 6-cilinders lager dan de 4-cilinders? Bofkont weet dit wellicht wel.
Frontpage zei:Geniet nu nog maar van je benzine of oliestoker, want het einde naderd en ik ben er niet eens zo rauwig om.
Linkedin - advertentie van Manpower zei:Een marktconform salaris tussen de €11,- en €15,- euro bruto per uur
Zennissimo zei:Na de Golfboys is nu.nl natuurlijk ook een gulle bron:
Zaterdag 18 mei: Twee helikopters van de Sri Lankese luchtmacht vliegen in formatie op de Bevreidingsdag parade in Colombo, de grootste stad van het land.
Hoe verzín je het?![]()
Rob076 zei:Daar staat enkel een aanbeveling. Formeel gezien is het toch echt enkelvoud. Immers, het is maar een vereniging van naties. Ja, het klinkt mooier en vloeiender als het als meervoud wordt uitgeschreven, maar technisch gezien klopt het gewoon niet meer dan.
Van Doorne's Aanhanger Fabriek