Carfanatic
Wegverkenner
maar als je meer dan 30K gaat rijden zou ik zoeizo voor de leon of de volvo gaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maar als je meer dan 30K gaat rijden zou ik zoeizo voor de leon of de volvo gaan
VAG2MAX zei:Dus maak zelf de inschatting, maar als je meer dan 30K gaat rijden zou ik zoeizo voor de leon of de volvo gaan.
Twee Roemeniërs zijn zondagavond opgepakt voor woninginbraak in Klaaswaal.
D.R. Vogelaar zei:volledig bekleedde deurpanelen
Tja, koosnaampje in liefhebberskringen of niet, Caab is natuurlijk gewoon fout taalgebruik. Je schrijft Saab cabriolet. Van mensen die cabrio schrijven in plaats van cabriolet zou ik ook nooit een auto kopen.Rob076 zei:Echt? Dat wist ik niet. Weer wat geleerd!
Ik vond het al zo vreemd. Het exemplaar zag er namelijk best mooi uit!
stoterstangen90 zei:Ik vind dus dat je toch wel een punt hebt met je opmerkingen hierover.
Potentiële kopers van mijn auto zou ik spontaan naar huis sturen als zo over zoiets onbenulligs zouden vallen...stoterstangen90 zei:Van mensen die cabrio schrijven in plaats van cabriolet zou ik ook nooit een auto kopen.
Leon in z'n SEAT zei:Potentiële kopers van mijn auto zou ik spontaan naar huis sturen als zo over zoiets onbenulligs zouden vallen...stoterstangen90 zei:Van mensen die cabrio schrijven in plaats van cabriolet zou ik ook nooit een auto kopen.
Klopt, maar je weet van te voren niet of ze er over vallen hè. Tenzij ze het al per telefoon/mail aangeven, maar afgaande op de reactie van stoterstangen90 hoef ik ze dan niet weg te sturen. Want dan komen ze überhaupt niet langsRob076 zei:Leon in z'n SEAT zei:Potentiële kopers van mijn auto zou ik spontaan naar huis sturen als zo over zoiets onbenulligs zouden vallen...stoterstangen90 zei:Van mensen die cabrio schrijven in plaats van cabriolet zou ik ook nooit een auto kopen.
Als je dat nu al weet dan is het niet spontaan meer.![]()
vanessa19 zei:Mijn alle eerste autootje!
Rob076 zei:vanessa19 zei:Mijn alle eerste autootje!
En de heren (ok, en een enkele dame) van dit forum staan in de rij om dit meisje van advies te voorzien!
Rob076 zei:Vooral omdat m'n doel was om jouw een verre trip te besparen.
Rob076 zei:Zennissimo zei:zitten er wel een aantal
Oei, zit er een heel aantal. Aantal is enkelvoud...
Dan moet je het wel goed verbeteren. Waarom zou daar 'heel' voor moeten? Zijn er ook halve aantallen?
Harm78 zei:Dus als je nuttige tips wil hebben moet je je hier aanmelden met een meisjesnaam1993 ofzo.
Leon in z'n SEAT zei:Maar zonder gekheid: als je stelt dat iets 'nergens te vinden is', hoe ga je er dan mee om? Feitelijk zeg je dan dat iets niet bestaat, anders was het wel ergens te vinden. Terwijl dat doorgaans niet wordt bedoeld.
Micha D. zei:Ik heb nu al 800km met die van mij reden
Als ik mijn clio heb heb ik dit zeker ook eens uit testen.
Microfibre Drying Towel (ook wel Water Magnet genoemd):
De microfiber droogdoek absorbeert driemaal zoveel water dan de traditionele katoenen doeken en geeft een snel vlekvrij resultaat.
(...)
ongelofelijk
(...)
ongelooflijk
de Wit (voorheen deWit) zei:"Ik kan hem nergens vinden."
Deze zin is onzin, hoewel...
"Nergens" betekent volgens van Dale: "op geen enkele plaats".
In onze taal kennen we verkorte spreekwijzen.
Zo is "ik kan hem nergens vinden," een verkorte spreekwijze van: "ik kan hem nergens waar ik heb gezocht vinden."
Dat lijkt me correct.
Toch zie ik een verschil tussen de zinnen:Rob076 zei:Het ging ook niet om de taalkundige kant ervan, maar om de filosofische kant. En dan is 'Ik kan hem nergens vinden' gewoon fout.
M&Mcrew zei:Ik gebruik deze naam overal, AutoGespot, me facebook pagina en hier.. Als je het spammen vinden sorry..
de Wit (voorheen deWit) zei:Dat een filosoof niet snapt hoe de taal in dit geval werkt, is een gebrek aan zijn ontwikkeling.
M&Mcrew zei:ik hoop dat iemand mijn meer kan zeggen?
De filosofie van de letterlijke taal doet mij een beetje autistisch aan, als ik eerlijk ben.Rob076 zei:de Wit (voorheen deWit) zei:Dat een filosoof niet snapt hoe de taal in dit geval werkt, is een gebrek aan zijn ontwikkeling.
Dat is natuurlijk onzin, dat snap je zelf ook wel. Natuurlijk is wel bekend dat dit een stijlfiguur is, maar het gaat om het filosofische aspect ervan.
Rob076 zei:
de Wit (voorheen deWit) zei:De filosofie van de letterlijke taal doet mij een beetje autistisch aan, als ik eerlijk ben.Rob076 zei:de Wit (voorheen deWit) zei:Dat een filosoof niet snapt hoe de taal in dit geval werkt, is een gebrek aan zijn ontwikkeling.
Dat is natuurlijk onzin, dat snap je zelf ook wel. Natuurlijk is wel bekend dat dit een stijlfiguur is, maar het gaat om het filosofische aspect ervan.![]()
Rob076 zei:de Wit (voorheen deWit) zei:"Ik kan hem nergens vinden."
Zo is "ik kan hem nergens vinden," een verkorte spreekwijze van: "ik kan hem nergens waar ik heb gezocht vinden."
Dat lijkt me correct.
Het ging ook niet om de taalkundige kant ervan, maar om de filosofische kant. En dan is 'Ik kan hem nergens vinden' gewoon fout.
Net als 'van Dale' overigens. Het is een naam, dus 'Van Dale'.
PauseBreak zei:Rob076 zei:de Wit (voorheen deWit) zei:"Ik kan hem nergens vinden."
Dat lijkt me correct.
Het ging ook niet om de taalkundige kant ervan, maar om de filosofische kant. En dan is 'Ik kan hem nergens vinden' gewoon fout.
Net als 'van Dale' overigens. Het is een naam, dus 'Van Dale'.
Knap dat je dat zo stellig zegt. Er zijn in de filosofie zelf meerdere theorieën over het bestaan van mensen, individuen, realiteiten etc., en er is voor zover mij bekend nog geen consensus bereikt hoe het nu eigenlijk in elkaar zou steken. "Ik kan hem nergens vinden" kan dus taalfilosofisch prima kloppen.
§anitarium zei:Au!
Microfibre Drying Towel (ook wel Water Magnet genoemd):
De microfiber droogdoek absorbeert driemaal zoveel water dan de traditionele katoenen doeken en geeft een snel vlekvrij resultaat.
(...)
ongelofelijk
(...)
ongelooflijk
De laatste mogen allebei, maar wees wel consequent vind ik.
*Uchh*Rob076 zei:Iets is een waarheid totdat bewezen is dat dat niet de waarheid is. Tot die tijd bepaal ik voor mezelf wat de waarheid is en ben ik geenszins voornemens mij te conformeren aan jouw wensen.
de Wit (voorheen deWit) zei:*Uchh*
Rob, het grote opperhoofd heeft gesproken.
Maar hoe zie je het volgende dan:
1. Alle meisjes op Venus hebben blond haar.
2. Alle meisjes op Venus hebben rood haar.
Van beide uitspraken is naar mijn weten nog niet bewezen dat ze niet waar zijn, dus zijn ze beiden waar, aldus jouw woorden. Maar dan is er sprake van een fikse tegenspraak! (Hoewel, er is een uitweg...)
de Wit (voorheen deWit) zei:@Pausebreak: voor een smiley hoort een punt!