Terence zei:
Het verhaal is niet te lezen, sorry. De politie heeft in haar interne uitgave in ieder geval aangestuurd op het gedogen, mits niet onveilig/storend.
ik heb de dgv aangesloten met de stadsverlichting aangesloten dus wanneer statdsverlichting aangaat zo dus die drv ook. excuses. dus kabel doorgeknipt en deze er tussen gezet dus wanneer stadsverlichting aangaat gaat deze ook automatisch. maar is er hier iets voor om dit optelossen zoals s veldhuis al zei. kan je er een schakelaar tussen doen? of hoe?
( Zoals hierboven al door velthuis genoemd, mag dagrijverlichting niet samen met andere verlichting aan zijn.
Over het algemeen zit er bij een set dagrijlampen een pakketje kabels etc. die je zodanig kunt aansluiten dat je dagrijverlichting automatisch aangaat zodra de auto op contact staat en ook automatisch uitgaat zodra je je verlichtingsknop bedient (stads-/dimlicht aanzet).
Ik begrijp uit je tekst niet helemaal wanneer de lampen precies aangaan. Kun je uitleggen hoe je ze hebt aangesloten?) (Vermelding --BUMP--)
maar het rare was Hiervoor had ik dus eerst had ik een strip led lichtjes die dus gemonteerd was onder de koplampen. Deze gingen kapot na ander half jaar dus ik dacht ik koop vandaag weer drv maar dan van die blakjes zie foto. maar zoals julie vermelden is het niet zo toegestaan nu is de vraag dan ook is er een schakelaar of sensor die dit kan regelen?