Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het basis voor het monumentje in wording
Als schrijven jouw vak is, vind ik het zeker wel kwalijk'te nemen. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgvuldig te werk gaan? Vaak worden er per ongeluk hele zinnen herhaald. Dat leest ontzettend vervelend.Twingo1 zei:Bovenaan de alinea staat het wel goed. Te snel ingetypt dus. Dat vind ik niet echt een kwalijk te nemen domme fout. Eerder onzorgvuldig.
JW01 (vanaf een Appel) zei:llasstt vvann ssttotterrenn?![]()
hier bied ik mijn auto aan
hij is goed in staat ik doe hem weg omdat ik stop met mijn bedrijf
n een eerste generatie Yaris kun je je nauwelijks een buil vallen, maar ze zijn niet goedkoop.
Verder kun je kijken naar een Renault Clio van +/- 1998, als ze niet te hard roesten zijn die autootjes ook verder verwoestbaar.
D. Elzinga zei:https://iron-styling.nl/Home.html
[size=x-small]Let op: er start meteen een irritant muziekje op zodra je de homepage betreedt, dus zet je geluid uit![/size]
Meike zei:bey bey zwaai zwaai
Van die website van D. Elzinga, maar zie nu pas dat jij een jongere versie hebt.Carkiller zei:@Auto-fan:
Wat, wie, hoe?![]()
japans is beter zei:Citroën produceert heel onderschijdende modellen.
Mach1 zei:japans is beter zei:Citroën produceert heel onderschijdende modellen.
Rob076 zei:Mach1 zei:japans is beter zei:Citroën produceert heel onderschijdende modellen.
Zo vermoeiend als mensen de 'd' schrijven terwijl ze de 't' bedoelen...
Dacht het joh.D. Elzinga zei:
wibi zei:Voor de duidelijkheid. Zal ook komen doordat mobiele telefoons niet altijd een woord en leesteken aan elkaar accepteert.
Daarnaast geen komma voor "en". Het woordje "of" doet ook aan deze regel mee. Als je hier iets betwist moet het goed zijn. Elders is het, wat mij betreft, geen probleem.
wibi zei:Eigenlijk heb ik altijd de Franse vorm aangehouden. Mede door de leesbaarheid ! Blijf ik in de toekomst doen.
SaintOne zei:ik heb niet met een diesel varriant gereden , vergelijken kan ik dan niet sorry
baadt het niet dan schaadt het niet
IdeJ zei:wibi zei:Eigenlijk heb ik altijd de Franse vorm aangehouden. Mede door de leesbaarheid ! Blijf ik in de toekomst doen.
Dan vind ik ook dat je het voor een punt moet doen .
Even wat anders... Had gistermiddag iemand aan de telefoon die vond dat zijn collega nogal geconserveerd was opgevoed...
Beetje dit idee denk ik?
![]()