D Elzinga
Kilometervreter
Langzaam een hele stijle heuvel af met 10 kmu (vanuit stilstand).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Langzaam een hele stijle heuvel af met 10 kmu (vanuit stilstand).
Jan Lemkes zei:Volgens Amerikaanse media zorgt een miniscule 660cc VTEC-viercilinder waarschijnlijk voor de aandrijving.
beton- en houtreparatie's
De auto kan inpressipe rijdend mee.
Ik prijs de moet die Opel heeft om dit karretje op de markt te brengen en I love it.
thaha 250 reacties... voor een wagen die de antiopel mensen lelijk vinden (hoe kan het anders?!) enja het is gewoon grappig dat ze blijven op dit artikel reageren en de andere reacties lezen en ook zeker om nog eens naar de fotos te kijken van dat hippe otootje ;p jongens toch... ik leesde darnet snel even 'de astra en insignia zijn inspiratieloos' ik dacht hij rijd met een passat.. kwas mis twas een golfken.. tipisch (heb niets tegen vw fzo, wel tegen het soort dat ermee rondrijd.. niet iedereen natuurlijk !!)
Fiestatime zei:Voor het alleen kontroleren is 300 wel veel , maar als er ook gesteld moet worden is dit wel veel meer werk en dan zal dit wel ongeveer kloppen , met stelplaatjes is nauw eenmaal arbeidsintensief .
V40-D2 zei:Zo'n Renault rijdt heel ligt in vergelijking met een Volvo.
JBA zei:Mooie lijnvoering, alleen lijkt de raampartij wat "stijl" omhoog te lopen tov de motorkap..kan gezichtsbedrog zijn. (zie net dat de takeri dat ook heeft...)
Inderdaad, deze jongens hadden beter een nieuw kartonnetje kunnen gebruiken.Clignoteur zei:Kijk eens goed wat er eerst stond onder die D...
Zijn het echt hoofdletters of gewoon blokletters?stoterstangen90 zei:Inderdaad, deze jongens hadden beter een nieuw kartonnetje kunnen gebruiken.Clignoteur zei:Kijk eens goed wat er eerst stond onder die D...
Bovendien klopt de interpunctie niet.
Alles met hoofdletters kan natuurlijk niet, en "NR: 168" slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.
Moderator
Daewoo-Chevrolet zei:Om harde kunststoffen lijken de Japanners niet te deren.
...maar als zei dat niet wil is het voor die ander net zo makkelijk om even achteruit te rijden.
nieuwe peugeotrijder zei:heb mij een peugeot 208 angekocht 1.6 vti allure virtuel bleu kijk er al naar uit ongeveer 15 september wordt hij geleverd ben benieuwd
nu nog clio gt rijder 128 pk wel 8 pk inleveren voor 208 maar zal ook wel goed optrekken zeker was meteen verkocht aan 208 en met mijn nieuwe zwarte dotz velgen eronder zal wel sportief uitkomen complete wagen en mooie kleur groetjes toekomstig peugeot rijder
Autoweek zei:Over de huidige 3-serie zijn we al zeer te spreken, maar we kijken nog altijd rijkhalzend uit naar de versie met een M ervoor.
autoweek.nl
LoveMyJeep zei:Mijn auto wordt ook door niemand anders bestuurd als ikzelf of mijn vrouw.
§anitarium zei:LoveMyJeep zei:Mijn auto wordt ook door niemand anders bestuurd als ikzelf of mijn vrouw.
LMJ is al te lang in DLD volgens mij.![]()
marktplaats
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan de op internet geplaatste autospecificaties
maken wij een voorbehoud op druk en
zetfouten.
Rotterdam City Racing zoekt jouw!
Op 26 augustus 2012 wordt de Rotterdam City Race 2012 voor de achtste keer gehouden in het hartje van Rotterdam. Dit jaar genieten we van spectaculair programma met vele hoogtepunten. Zoals: de Racing Diva’s, formule 1 Mercedes AMG Petronas team met Nico Rosberg, Terry Grant en vele meer. Altijd van gedroomd om deze grootheden en evenement van dichtbij te zien? Special voor jouw hebben we de beste plek langs het parcours gereserveerd. Als service medewerker heb je het beste uitzicht op de baan. Je staat tussen het publiek en de race track. Je bent het vraagbaak voor het publiek en houd ter ondersteuning van de beveiliging toezicht op het publiek. Naast deze unieke ervaring belonen we onze vrijwilligers met toegang tot het VIP dorp. We vragen van de vrijwilligers om een teamplayer te zijn, sociaal en Gastvrij in gesteld. Op je werkdag (zondag 26 augustus) ontvang je van de organisatie een korte instructie, lunchpakket en een hesje. De definitieve indeling en briefing volgt twee weken voorafgaand.
In het bijlage van het mail vindt je een flyer met informatie en aanmelding formulier voor geïnteresseerden.
Voor meer informatie neemt contact op met Featuretalent.
Clignoteur zei:marktplaats
Ondanks de grote zorg die wij besteden aan de op internet geplaatste autospecificaties
maken wij een voorbehoud op druk en
zetfouten.
Tenzij hun pc-scherm iets kan wat het mijne niet kan, is dit toch echt een contradictio in terminis: online teksten zijn niet gedrukt.
Auto-fan zei:Zoiets noem ik altijd een 'schermafdruk'. Nooit van gehoord?
NRC zei:
NRC zei:Kofi Annan legt bemiddelingsfunctie Syrië neer
Clignoteur zei:Niet alleen gevoelsmatig. Volgens Van Dale is neerleggen hier de juiste keuze, want naast je neerleggen betekent van de hand wijzen (dus niet: geen aandacht geven).
![]()
Kreeg zo ongeveer een hardverzakking toen ik met mijn zoon zijn petje en zonnebril uit de auto ging pakken.
Clignoteur zei:Niet alleen gevoelsmatig. Volgens Van Dale is neerleggen hier de juiste keuze, want naast je neerleggen betekent van de hand wijzen (dus niet: geen aandacht geven).
Plaatje
De Schaduw zei:Wat is er fout aan "als zijnde"? En waar zie jij woorden-boek?
Overigens vind ik "algemeen Belgisch-Nederlands ook wat merkwaardig.
(studioversie, er zijn vele life-versies, de een nog bijzonderder dan de andere.... Man is simpel, maar geniaal)