D Elzinga
Kilometervreter
Rob0032 zei:maar als je gereformeerd en Zeeuws bent dan wordt het geaccepteerd dat je geen verstaanbaar wordt uitkraamt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rob0032 zei:maar als je gereformeerd en Zeeuws bent dan wordt het geaccepteerd dat je geen verstaanbaar wordt uitkraamt.
Rob0032 zei:---GT--- zei:Wat zou er krom aan moeten zijn? Het scheelt alvast allerlei Latijnse, Franse en Engelse bewoordingen en het bewoordt precies wat het is.
Jij denkt dat 'theater' een Nederlands woord is?
En wat is het dan? Een theater in de vorm van een mens?
---GT---- zei:toneellerareren-M/V
---GT--- zei:nieuwslezereres
---GT--- zei:nieuwslereses
---GT--- zei:Hagenese
hansje36 zei:geintreseerden
Een bekende taalneuzelaar zei:Niets aan doen, gewoon afwachten. De garagist maakt de foto een auto te beoordelen aan de hand van foto's en informatie. Dure les voor de garagist, jouw 'geluk'.
Auto Fanaat zei:Hallo muddy bandit
Ik zal je advies in agt nemen.
Het enige wat me niet zint is water gaten maken dan kan het water er via die gaten ook inkomen.
Mijn enige voordeel is dat de auto tegen die tijd maar hooguit 1000km per jaar zal rijden, dus weinig water tegen komt.
Maar een goede anti roest behandeling is zeer zeker een optie die ik moet realiseren.
Topictitel zei:
---GT--- zei:Het tijdstip van de avond bepaalt mijn slordigheid, vooral qua S en Z. Vooral omdat dat niet altijd logisch is voor iemand die net afscheid van de avond wil nemen en daardoor de nodige promilles binnen heeft. Sommige dingen als 'Hagenese' zijn expres fout geschreven.
noldjuh zei:Die heeft een plek in mijn hart, omdat het mijn eerste auto was. en stiekum zoek ik 'm ook op internet om te zien of hij weer te koop is...
929V6 zei:Topictitel zei:
Ik dacht door dat topic eindelijk eens aan de weet te komen waar ik mijn perikel zou kunnen inruilen, maar helaas...
steventrx zei:en er zelfs een topic is gestard hier.
Doe 3vwo
Rob0032 zei:Ik zou het wel weten!
Nog een mooie:
steventrx zei:en er zelfs een topic is gestard hier.
Terwijl...
Doe 3vwo
steventrx zei:Ik ben een gek van radio grafische auto's, waar ik ook al races mee rijd en veel aan sleutel.
Muddy Bandit zei:beheersder
Muddy Bandit zei:het beheersde rijden
meastor zei:Ik zit te twijvelen
me budget
maar wel stuk kleiner als de clio en cactus
Boppie zei:Je ziet op FB wel eens berichten voorbijkomen waarin de politie vermiste mensen noemt.
Dan zie je dat het overal gedeeld wordt......
Als laatste Gedeeld in Braband. Kan iemand vertellen waar dat ligt?
Haha de comma van cee appostrof d staat verkeerd bij de titel
Boppie zei:Je ziet op FB wel eens berichten voorbijkomen waarin de politie vermiste mensen noemt.
Dan zie je dat het overal gedeeld wordt......
Als laatste Gedeeld in Braband. Kan iemand vertellen waar dat ligt?
Meike zei:net zo vaak gaan zien dan bijvoorbeeld de tweede generatie Rio.
Carfanatic zei:en dat is twee mille duurder dan de vorige Espace (nog een echte MPV) moest opbrengen.
D.E.N.N.I.S. zei:ik kon meereden met een collega
BRUTTO.
beremans zei:tegen woordig zit bleutooth zowat overal geintregeerd, in radio,s, pioneer sony kenwood. en vaak al vanaf 100euro, en is goedkoper dan bv een parrot set, de prijs komt omdat tegenwoordig alle auto,s standaardt er al allles op hebben zitten en geintregeert in dachbord
Wat is er mis met "kun je"? Je wilt toch niet IKEA achterna met het verschrikkelijke "je kan" en "kan je"?Janus D. zei:Goed, u zei?Mick R. zei:Tel bij de 50.000 km p/j vanaf nu ook de afstand op naar je de cursus Nederlands.
Los daarvan, goeie keuze lijkt ook mij de Clio Estate.
Heeft een tamelijk lichte besturing, maar is verder een hele toffe auto.
Daarnaast zeer fraai.
Aan de Cactus kun je je overigens ook geen buil vallen.
ClioIVrijder zei:Wat is er mis met "kun je"? Je wilt toch niet IKEA achterna met het verschrikkelijke "je kan" en "kan je"?Janus D. zei:Goed, u zei?Mick R. zei:Tel bij de 50.000 km p/j vanaf nu ook de afstand op naar je de cursus Nederlands.
Los daarvan, goeie keuze lijkt ook mij de Clio Estate.
Heeft een tamelijk lichte besturing, maar is verder een hele toffe auto.
Daarnaast zeer fraai.
Aan de Cactus kun je je overigens ook geen buil vallen.
ClioIVrijder zei:Bron?
Bij inversie is de vorm kun gebruikelijk:
Kun je me even helpen?
Rob0032 zei:Waaruit blijkt dat 'wiktionary' een toonaangevend, Nederlands taalinstituut is?
Echt mis is er niets met "kun je" en ook zeker niet met het "verschrikkelijke": kan je.
Daar heb je een punt.Rob0032 zei:Waaruit blijkt dat 'wiktionary' een toonaangevend, Nederlands taalinstituut is?
Windows Live Account zei:Rekening Alarm‏‏
Windows Live Account (s.alamer1425@hotmail.com)
16:37
Aan: klbbb@outlook.com
s.alamer1425@hotmail.com
Geachte rekeninghouder,
Uit onze gegevens blijkt dat uw Hotmail-account in plaats van als een onderdeel bijgewerkt onze reguliere account management. Antwoord onze Customer Care met uw persoonlijke informatie ..
Klik gewoon op antwoord en
Gebruikersnaam: ....................................
Wachtwoord: ..........................................
Verjaardag: .............................................
Land of gebied: ......................................
Zorg ervoor dat de gegevens correct zijn, zodat we uw accountgegevens herstellen, dit zal voorkomen dat uw account blootgesteld.
Hartelijk dank voor uw gebruikelijke samenwerking. Wij verontschuldigen ons te verontschuldigen voor het ongemak. </ SPAN>
Sincerely,
The Email Service Team
Het Genootschap Onze Taal accepteert het Groene Boekje niet.ClioIVrijder zei:Daar heb je een punt.Rob0032 zei:Waaruit blijkt dat 'wiktionary' een toonaangevend, Nederlands taalinstituut is?
Wellicht heb je meer fiducie in het genootschap Onze Taal.
Zij schrijven woorden van vergelijkbare strekking.
Rob0032 zei:Dan kun je je vrolijk afzetten van wetenschappelijk onderzoek
Rob0032 zei:Oei, dat is slordig.
Ik wou net iets van jou posten, maar ik wacht even. Anders oogt dat ook weer zo wraakzuchtig.![]()
Joachim zei:van de Frank gekelderd
een dure Frank
lala9292 zei:Zoals bij de meesten bekend betekend dit volgens de natuurwetten dat je te make hebt met een energie verlies...
...En al die vrachtwagens die je nodig hebt om het waterstof te kunnen vervoeren kost ook weer energie...
...opladen kost idd meer tijd als tanken...
...de tesla roadster kan op dit moment als 640km afleggen op een lading...
...Mijn inziens is elektriciteit in de nabij toekomst dan ook haalbaarder als waterstof.
Over wat ik in de toekomst moet als ik zelf minder compotent word?
Fijn dat jij bepaalt wanneer ik iets wel of niet mooi vindt.