Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat van de deur wist ik niet, wel handig! De tab voor geluid heb ik ook gezien idd. Altijd leuk als ze nieuwe features toevoegen, zo wordt de auto alleen maar beter. Alleen moeten ze dan niet functies aanzetten die meer stroom verbruikenDeze Tesla's hebben zoveel instellingen waarvan eentje misschien default aangezet is bij een OTA update/ Ik verbaas me erover. kom nog uit het analoge, mechanische, tijdperk, dat na een update je door de LA deur klink 4 sec open te houden de laadkabel ontgrendelt. Dar kon in enen. Superhandig! Ook de geluidinstellingen hebben recentelijk plotseling een nieuwe (digitale) knop er bij...
O, je gaat me uitschelden?@Carkiller klopt, ik had alleen een captain obvious nodig om dat aan te geven. Gek genoeg deed hij dat overigens eerder niet, was het bericht alleen dat het verstandig is om de auto aan de lader te hangen bij parkeren...
Ik zie dat niet, hij geeft alleen aan dat hij geparkeerd is. Geen idee waarom mijn app dat niet weergeeft.Schiet de auto na parkeren ook weer in de slaapstand?
Jij kan het hebbenO, je gaat me uitschelden?![]()
Door onder andere jouw verhalen weet ik wel dat een klassieker niets voor mij is. Als ik op een zondagmiddag wel touren, dan verwacht ik gewoon dat een auto het doet. Ik kan heel narrig worden als een auto kuren heeft.Jammer mooi weer weekendje, je hebt wel veel geduld nodig, iets wat ik weinig heb![]()
![]()
Koop een Corvette C3, en niet de minst dure. Ik heb het beestje nu 9 jaar en altijd starten en lopen, geen hoge onkosten, onderdelen zeer makkelijk verkrijgbaar en genoeg old school garages.Door onder andere jouw verhalen weet ik wel dat een klassieker niets voor mij is. Als ik op een zondagmiddag wel touren, dan verwacht ik gewoon dat een auto het doet. Ik kan heel narrig worden als een auto kuren heeft.
Zo heb je het zeker thuis ook verkochtDaarom moet je eigenlijk meerdere oldtimers hebben. Als je er 5 of 6 hebt staan is er (bijna) altijd wel eentje die het doet!
Dat is een goede tip!Daarom moet je eigenlijk meerdere oldtimers hebben. Als je er 5 of 6 hebt staan is er (bijna) altijd wel eentje die het doet!
Ik ga richting de 60 en ga je zaken vergeten, dat je een meer dan aardige kerel bent is mij zeker bijgeblevenIk weet niet of je me nog voor de geest kan halen, maar ik pas maar slecht in een C3. Ben ooit naar een handelaar geweest om te passen. De droom om een C3 te kopen heb ik daar toen meteen achtergelaten![]()