Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wellicht ging er wat fout in het copy pasten, moest de artikel nummers en prijzen etc. eruit halen.De rotor staat er twee keer op![]()
![]()
Dat is best veel werk, flinke lijst. Maar hoe rijdt ie nu?
Ja merk al wel verschil, net even 20 min naar huis gereden, nu doet de overdrive het ook weer en ik kan op mn dashboard zien dat de richtingsaanwijzers knipperenDuimen dat je verschil merkt!
Die portemonnee heb ik voorlopig niet meer nodig, ligt in de prullenbakIn de portemonnee waarschijnlijk welvoelt lekker licht
Kippenlullen leerUienleer? Kan'ie in de GFT bak.
Koopje. Ik ga voor mijn camper 2400,- euro per jaar betalen. Voor 5000 km waarvan minstens 4000 in het buitenland.Koopje! Hier ga ik na 1 januari € 940 per jaar betalen....
Is diesel camper?Ja van kwarttarief naar halftarief. Het is inderdaad wel wat overdreven zo.
De enige oplossing is vaker op vakantie![]()
Weet je wel hoe veel moeilijker het voor de postbode is om helemaal naar boven op een berg te rijden? Zelfde geldt voor de bevoorrading van winkels, benzine naar het tankstation. Het is gewoon hoogte-toeslag.Ik vraag mij afentoe af hoe dit soort belastingen tot stand komen, want er lijkt geen logica achter te zitten (althans zo zie ik het). Een voertuig dat niet als “permanent” gebruik ingezet wordt, vind ik, moet niet zo zwaar belast worden. Een oldtimer, camper etc valt wat mij betreft daar onder. Zoals jij al aangeeft het gross van jouw kms maak jij in het buitenland. Voor die paar km die je in NL maakt, betaal je eigenlijk een godsvermogen.
Wat hier in CH eigenlijk ook heel gek is dat elk Kanton andere belasting tarieven heeft. Je maakt gebruik van dezelfde wegen, alleen afhankelijk van jouw postcode kan je in sommige gevallen dubbel of drievoud aan wegenbelasting betalen tov iemand anders.
Dat geldt tevens zo voor inkomstenbelasting… een dorpje verder betaal je soms meer of minder dan een ander dorp. Bizar eigenlijk
Als je normaal doet waarom zou dat dan gebeuren?Tot je op een gegeven moment oom agent achter je hebt rijden met zwaailichten aan
Mijn gevoel, over 10 naar ook nog.Ze kunnen niet garanderen hoelang hij het nog blijft doen, maar hij doet het wel gewoon.
If it ain’t broken…..Doe ik denk ik ook inderdaad, als ze de motor eruit halen kunnen ze net zo goed een revisie doen. Dus wachten totdat pas echt nodig is lijkt mij. Nu doet ie het gewoon goed.
Ik vind de linker leukerIk zag dat m’n buurvrouw weg was deze ochtend dus heb m’n Tesla ff snel op haar plaats geparkeerd. Ik had nog geen goede foto van beide auto’s samen.
Twee uiterste naast elkaar
![]()
![]()
Voor de kijkers links?Ik vind de linker leuker![]()
Matcht meer idd creabeas