Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Ik moest nog even boodschappen doen, dus heb dat even met een mooie omweg gedaan :). De harde wind was te koud om met het dak open te rijden, maar zo was ook prima!
Bij de winkel is het parkeren in de parkeergarage wel een uitdaging, maar niet onmogelijk.

Wat heerlijk zeg. Ik mis ergens wel de vrije tijd om lekker een stukje te rijden, zeker in zo'n fraaie omgeving als op je foto's, JL.

Ik mis helaas ook de vrije tijd, maar vandaag dacht ik, ik maak er even tijd voor! Gelukkig wonen wij in een mooie omgeving dus ik hoef er niet ver voor te rijden :)

Ik moest nog even boodschappen doen, dus heb dat even met een mooie omweg gedaan :). De harde wind was te koud om met het dak open te rijden, maar zo was ook prima!
Bij de winkel is het parkeren in de parkeergarage wel een uitdaging, maar niet onmogelijk.
Hoe koud was het?

Tussenjas?
Heb net een rondje gewandeld en dat was fris. We hadden het er nog over, dat het open rijden met de cabrio nu wel lekker zou zijn.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Best wel gave achtergrond zo voor op m’n werk telefoon!

a7a7e05c-5ae3-4c0c-beb5-95f64a870a5c.jpg

Ze hebben nu een tron mode toegevoegd :ROFLMAO:

Met bijhorende muziek, maar tevens als je de auto afsluit ook zo’n futuristisch geluid.

IMG-2440.jpg

Ja ik weet het m’n beeldscherm is vies, inmiddels gepoetst ;)

IMG-2448.jpg
IMG-2447.jpg

Ja klopt, ik was al wat laat met deze, vanochtend pas geupdate en toen stond al meteen de volgende klaar. Als ik naar m’n werk rijdt is het meestal niet genoeg tijd om een update te downloaden. Dus dan wacht ik op een langere rit!

De landelijke wegen zijn in principe goed schoon, dus vooralsnog nergens last van. Ik heb hem maar even kort dit weggetje in gestuurd om foto’s te maken. Wilde niet verder de bossen in duiken met deze auto.

Ja hahaha, maar jij woont ook in een land waar ze wel van Halloween houden (en best smakeloos zijn, volgens de rest van de westerse wereld). Maar als iedereen het doet, kan dat best leuk zijn. Hier in Nederland zo nu en dan eens iemand, dat is niks. Wij hebben al Sint Maarten. Mooi zat!

Terug
Bovenaan