Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Poah die is ook echt heel goed!Gelijk zin om te kijken. Of One Flew Over the Cuckoo's Nest
Hahaha dat eerste woord kan je ook op een andere manier opvatten als er een spatie tussen zitVrouwZoveel de hort op, dus Rory Gallagher vol over de speakers...
Kijk je dan mee?Ik heb hetzelfde hier, alles wat ik leuk vind, vind de vrouw niet leuk, dus we zitten nu Beverly Hills housewives te kijken![]()
Ik las hem ook zoHahaha dat eerste woord kan je ook op een andere manier opvatten als er een spatie tussen zit.
Wel lekker muziekje op zo
16 Pro en geen enkele verstand van wat je allemaal met de camera functie kan![]()
En die heeft het samen met je vrouw kunnen redden?Ziet er netjes uit. Ik kan me voorstellen dat het een rot klusje is. Ik ben ooit met Twixin beginnen om de hard top van de Bronco te halen. Na 5 minuten een vriend gebeld![]()
Lijkt op de foto wel een aardige bak licht aan de voorzijde, maar dat is tegelijkertijd lastig oordelen op een foto, lijkt mij.Ik ben een beetje aan het googelen, wellicht heb ik het groot licht aan staan…Er zit een knop links onder bij je voet, voor het groot licht, misschien staat die dus aan
.
Dat zou best kunnen. Zou wel een beetje dom zijn....Ik ben een beetje aan het googelen, wellicht heb ik het groot licht aan staan…Er zit een knop links onder bij je voet, voor het groot licht, misschien staat die dus aan
.
@S J 1001 @JL86 Nice, ik ga denk na de zomer (als de nieuwe wordt geïntroduceerd) voor de huidige pro. Mensen die altijd voor de nieuwe iPhone gaan heb ik nooit begrepen
Ik word echt helemaal gestoord nu van m’n iPhone met nog oude lightning en rest van alle Apple producten usb C. Een goede camera vind ik wel belangrijk, maak graag zo nu en dan een amateur foto als ik een leuke hoek of situatie zie. #offtopic
Blijk ik zelf die flapoor te zijnDat zou best kunnen. Zou wel een beetje dom zijn....
Het is in ieder geval opgelost nu.Blijk ik zelf die flapoor te zijn. Ik wist dat die knop er zat, want heb hem in het verleden een paar keer per ongeluk ingedrukt maar toen gebeurde er niks omdat de electronica niet goed werkte. Het is een gekke plek overigens want hij zit precies daar waar je normaal gesproken je linker voet op de rust positie hebt staan.
Ik heb het nog niet gestestHet is in ieder geval opgelost nu.
In de Triumph zit die ook linksonder. Kennelijk een tijdsdingetje.Blijk ik zelf die flapoor te zijn. Ik wist dat die knop er zat, want heb hem in het verleden een paar keer per ongeluk ingedrukt maar toen gebeurde er niks omdat de electronica niet goed werkte. Het is een gekke plek overigens want hij zit precies daar waar je normaal gesproken je linker voet op de rust positie hebt staan.