Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Ja wat ik echt balen vind, is dat mijn vrouw niks met dit soort films heeft. Dus de momenten dat ik dit lekker kan kijken is praktisch nihil. Of nou ja, ze moet in slaap vallen tijdens een andere film die we kijken. Wat nog al eens gebeurd.. maar ja dan wil ik díe film afkijken ;)! Sorry @JL86 meer iets voor autoweek offtopic

Ik heb hetzelfde hier, alles wat ik leuk vind, vind de vrouw niet leuk, dus we zitten nu Beverly Hills housewives te kijken :LOL:
Kijk je dan mee?:rolleyes:o_O
Mijn wederhelft kijkt dat (gelukkig) niet. Wij kijken best veel dezelfde dingen. Alleen sciencefiction niet, dan kijkt ze half mee. Zij kijkt nu itchy boots, vrouw die de hele wereld rondrijdt op een motor. Vind ik ook wel geinig.

• Leuk
Waarderingen: VKG4
Half om half, doe ik haar een plezier mee. Aflevering wat zij leuk vindt en dan ik, dus daarna even Culinary Class Wars gekeken.

Zo de hardtop zit er weer op, note to self doe dat niet meer met vrouw lief :ROFLMAO: . Dat ging nog bijna fout, nadruk op bijna. Waarom de hardtop? Ik ga de komende maanden toch niet meer cabrio rijden, met de softtop is het een stuk frisser, dus nu kan ik nog eens een stukje gaan rijden. Nu 2 weken vrij, ik wil tijdens mijn vakantie aan het stuur beginnen. Eruit halen, schuren, primer, lak, blanke lak etc.

IMG-3147.jpg
IMG-3148.jpg

Ziet er netjes uit. Ik kan me voorstellen dat het een rot klusje is. Ik ben ooit met Twixin beginnen om de hard top van de Bronco te halen. Na 5 minuten een vriend gebeld :ROFLMAO:

Het valt opzich wel mee, maar je moet het wel gewoon ff kunnen tillen en je moet natuurlijk over de auto heen. Maar als je het vertrouwen hebt dat je het gewicht aan kunt dan is het geen probleem.

Met de hardtop heb je ook meer binnenruimte dan met de softtop trouwens, het is sowieso al krap, maar nu iets meer hoofdruimte. Moet de kap zelf nog wel een keer polijsten denk ik, knapt ie wat van op.

De komende dagen ook nog ff een vloertje onder de auto leggen.

De Bird mocht vandaag weer eens van stal, ff stukje gereden, buiten temperatuur zit dicht tegen het vriespunt aan maar het is droog.

Ik kreeg onderweg veel sein signalen van tegenliggers, ik ben er niet helemaal zeker van, maar het kan zijn dat mijn verlichting af en toe knippert. Hij doet het niet continue maar anders heb ik geen idee wat het kan zijn. Of ze vinden de Bird gewoon leuk, maar het waren er wel heel veel mensen. :rolleyes: Ik moet eigenlijk eens als het goed donker is een stuk gaan rijden, want nu kon ik het zelf niet zien.

IMG-3203.jpg

IMG-3204.jpg

Vloertje gelegd, om het “zweten” van de auto op te vangen. 1.5m x 3m groot genoeg voor onder de auto.

IMG-3198.jpg

Laatst bewerkt:
Mijn vrouw heeft geen rijbewijs meer dus dat wordt lastig, maar ik ga vanavond misschien nog wel ff rijden. Zondag avond is het toch rustig.

Ik ben een beetje aan het googelen, wellicht heb ik het groot licht aan staan… :rolleyes: Er zit een knop links onder bij je voet, voor het groot licht, misschien staat die dus aan :ROFLMAO:.
Lijkt op de foto wel een aardige bak licht aan de voorzijde, maar dat is tegelijkertijd lastig oordelen op een foto, lijkt mij.

Ik ben een beetje aan het googelen, wellicht heb ik het groot licht aan staan… :rolleyes: Er zit een knop links onder bij je voet, voor het groot licht, misschien staat die dus aan :ROFLMAO:.
Dat zou best kunnen. Zou wel een beetje dom zijn....

@S J 1001 @JL86 Nice, ik ga denk na de zomer (als de nieuwe wordt geïntroduceerd) voor de huidige pro. Mensen die altijd voor de nieuwe iPhone gaan heb ik nooit begrepen :p

Ik word echt helemaal gestoord nu van m’n iPhone met nog oude lightning en rest van alle Apple producten usb C. Een goede camera vind ik wel belangrijk, maak graag zo nu en dan een amateur foto als ik een leuke hoek of situatie zie. #offtopic

@S J 1001 @JL86 Nice, ik ga denk na de zomer (als de nieuwe wordt geïntroduceerd) voor de huidige pro. Mensen die altijd voor de nieuwe iPhone gaan heb ik nooit begrepen :p

Ik word echt helemaal gestoord nu van m’n iPhone met nog oude lightning en rest van alle Apple producten usb C. Een goede camera vind ik wel belangrijk, maak graag zo nu en dan een amateur foto als ik een leuke hoek of situatie zie. #offtopic

Vroegah ging ik altijd jaarlijks voor de flagship, al vanaf de 3GS. Prijs tov een jaar oude was bijna niks en aangezien ze amper afschrijven was verkopen/nieuwe kopen ook niet gek duur. Destijds was het verschil ook een stuk groter. Of je tegenwoordig een 15,16 of 17 hebt..

Ja vroeger was verschil groter idd, toen had ik ook wel altijd de nieuwste bedenk ik me nu. Hechtte er toen ook wat meer ‘waarde’ aan omdat ik nieuwe tech altijd wel mooi vond.

Nu wil ik vooral die oranje pro :p die vind ik echt vet. Alleen ben ik niet fan van wéér een grotere telefoon. De SE is wat dat betreft perfect, maar Apple laat die altijd als eerst sneuvelen op snelheid en batterij

Goed nu genoeg off-topic

Dat zou best kunnen. Zou wel een beetje dom zijn....
Blijk ik zelf die flapoor te zijn ;). Ik wist dat die knop er zat, want heb hem in het verleden een paar keer per ongeluk ingedrukt maar toen gebeurde er niks omdat de electronica niet goed werkte. Het is een gekke plek overigens want hij zit precies daar waar je normaal gesproken je linker voet op de rust positie hebt staan.

Ben na de 13 pro max terug gegaan naar de niet max vanwege het gewicht / formaat inderdaad! Dat was wel echt een geweldig toestel. 16 pro doet het op gebied van batterij wel weer nóg beter.

@De Dude @S J 1001 vroeger had ik ook altijd de nieuwste, sterker nog ben een keer naar London gevlogen om de nieuwste daar te kopen (iPhone 2 destijds) toen we in NL nog een paar maanden langer moesten wachten. Avondje stappen in London zonder overnachting en de vlucht om 7 uur in de ochtend terug, met 5 iPhones in m’n rugzak ;). 4 verkocht in NL, na het jail breaken en van de winst had ik dus mijn iPhone gratis… de goede oude tijd ;)

Was ik maar zo’n slimmerd destijds. Had op veel vlakken best geld kunnen verdienen. :ROFLMAO:

Zelf heb ik mijn vorige iPhone, de SE 2, bij Apple gereserveerd en op de dag dat-ie in de winkels lag thuis ontvangen.
De 16e die ik nu heb is een apart verhaal. Ook als nieuw gekocht bij MediaMarkt paar weken geleden, maar ga je kijken in de Instellingen dan is de productiedatum januari 2025. In feite dus al bijna een jaar oud. :rolleyes:

De enige iPhone door ik ooit gehad heb was een iPhone 4. Wat een onding. Ik kwam van Nokia en Blackberry. Sindsdien altijd Samsung.

Blijk ik zelf die flapoor te zijn ;). Ik wist dat die knop er zat, want heb hem in het verleden een paar keer per ongeluk ingedrukt maar toen gebeurde er niks omdat de electronica niet goed werkte. Het is een gekke plek overigens want hij zit precies daar waar je normaal gesproken je linker voet op de rust positie hebt staan.
Het is in ieder geval opgelost nu.

Ik heb ook altijd Nokia en erna BlackBerry gehad. Vooral de laatste vond ik echt geweldige telefoons. Wel ernaast altijd al Apple gehad (MacBook , iPad en natuurlijk de iPod), Toen bij de iPhone 4 geswitcht naar Apple en muv 1x nog terug naar BlackBerry Q20 niet meer veranderd

In de Triumph zit die ook linksonder. Kennelijk een tijdsdingetje.

Hier ook vaak de nieuwste maar vervolgens doe ik er 4/5 jaar mee.

• Leuk
Waarderingen: JL86
Het valt mij nu op de foto’s pas op dat er een rood lampje bij de 120 km/u brandt.

IMG-3244.jpg

In het instructieboekje staat dat het de “ablendschalter” is die aan staat, wat in principe het groot licht betekent.

IMG-3243.jpg

Net maar even gekeken, ik zag hem ook niet staan ik de koelkast... o wacht de ketchup staat in een keukenla :)

Ben trouwens niet van de ketchup, sausjes en dergelijke. Zal ook wel de reden zijn dat je mij niet blij maakt met McDonalds.

Ook wel opmerkelijk: Een rood lampje dat brandt als je de dimstand van de koplampen voert.... Blijkbaar standaard verwachting dat je met groot licht rijdt...

M'n Duits is niet zo best, maar er staat toch "Bij aufgeblendetem scheinwerfer brennt.... ". Is de vertaling dan niet "Bij afgedekte lamp" (= dimlicht)?

Terug
Bovenaan