Pietzoveel
Asfaltkampioen
Ah, was de 5 op m'n rapport terecht! (Het laatste jaar als verplicht vak op de HAVO)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mij hadden ze wijsgemaakt dat je Duits nodig had voor een studie Werktuigbouwkunde.... als ik die persoon ooit nog tegenkom.Ah, was de 5 op m'n rapport terecht! (Het laatste jaar als verplicht vak op de HAVO)
Ik ook... en ook bij anderen. "Er zit een foutje in de formule in K456. Die waarde is niet logisch." Maak je geen vrienden mee.Heel gek, als de ketchup voor m’n neus in de koelkast staat krijg ik hem niet gevonden… maar een rekenfoutje in bijv. een Excel model spot ik bijna direct![]()
Vraag ff aan je vrouw of zij m heeft gezien. Geheid discussie over dat mannen nooit wat vinden al staan ze er met hun neus bovenop. Ik geef het direct toe over mijzelf.Heel gek, als de ketchup voor m’n neus in de koelkast staat krijg ik hem niet gevonden… maar een rekenfoutje in bijv. een Excel model spot ik bijna direct![]()
Of een model openen en een circular reference zien, terugsturen dat ze dat maar eerst fixen en je dan pas weer gaat kijkenIk ook... en ook bij anderen. "Er zit een foutje in de formule in K456. Die waarde is niet logisch." Maak je geen vrienden mee.
Yep haha! Heb de laatst paar ritten iedereen verblindHaha was dat het dus?
Ja, ik ben blijven zitten in de tweede klas MTS, een 4 op Duits, dus het jaar daarna dacht ik, scheisse, weer Duits, echter zat het toen niet meer in het vakkenpakket. Dat hebben ze geweten,Mij hadden ze wijsgemaakt dat je Duits nodig had voor een studie Werktuigbouwkunde.... als ik die persoon ooit nog tegenkom.
Ja hier ook soms op de N-wegen. Veel tegenliggers op de snelweg hebben grootlicht en de assistent werkt dan minder goed merk ik. Maar er is hier ook best veel verlicht. En de standaardverlichting van de Focus is al best goed, dat scheelt ook. De ZOE is echt waardeloos wat dat betreft.De Tesla doet het automatisch en werkt best wel goed, hij blokkeert tegenliggend verkeer dus je verblind niemand. Kan ik best goed op de weg zien hoe dat werkt. Een van de weinige Tesla’s denk ik die tegenliggers niet verblind.
Hier rijdt ik ook veel op binnenwegen en landelijk wegen en daar is het wel fijn omdat het echt heel donker kan zijn en ook glooiend.
Moderator
Bij de ID3 idem. Ik gebruik het best regelmatig. Sowieso zijn die LED lampen ideaal qua lichtbeeld. In de S trouwens ook. In dat opzicht zweer ik er wel bij. De Triumph zijn net van die waxinelichtjes. Kijken of ik daar van die aftermarket lampen kan vinden die niet zo'n hoog Alibaba gehalte hebben.De Tesla doet het automatisch en werkt best wel goed, hij blokkeert tegenliggend verkeer dus je verblind niemand. Kan ik best goed op de weg zien hoe dat werkt. Een van de weinige Tesla’s denk ik die tegenliggers niet verblind.
Hier rijdt ik ook veel op binnenwegen en landelijk wegen en daar is het wel fijn omdat het echt heel donker kan zijn en ook glooiend.
Hele jaar denk ik.Hebben ze al een tijdvak op de kalender gereserveerd voor je?
Daarop voortborduren is ook zo wat...Punniken was wellicht wat goedkoper geweest, maar ook minder leuk![]()
Had je ook een auto kunnen punniken en dat scheelt je onderhoudskostenPunniken was wellicht wat goedkoper geweest, maar ook minder leuk![]()
Je bent nooit te oud om te leren.Dat is wel een hoop punniken en ik heb geen flauw idee hoe dat werkt![]()
Dat is macramé, niet?
ja die kan ik online wel bestellen denk ik. Heb nog een juiste Puller nodig.Nog wel even 5/16 boutjes zien te vinden……
Die kan je zelf maken van een metalen strip.... 6 x 30 mm. 3 gaten boren op de juiste plek, de 2 5/16 bouten in het stuur draaien en centraal een m10 bout met moer...ja die kan ik online wel bestellen denk ik. Heb nog een juiste Puller nodig.