Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tip, haal de bout niet helemaal los, dan krijg je het stuur niet in je gezicht wanneer die losschiet.Zo’n puller heb je niet nodig hoor voor een stuurwiel. Centrale bout los, en dan met de palm van je hand een paar tikken geven op verschillende plekken op het stuurwiel en hij komt vanzelf los.
Hier draai je de centrale bout in.... trekt dan aan de twee boutjes die los in het stuur gedraaid worden... Ik vermoed een conische verbinding naast de spiebanen.... Die dient los te schrikken... maar waar kan je op slaan met een hamer, zonder het kunststof te beschadigen....Ik kan het op de foto's op de vorige pagina niet goed zien, maar zit er niet nog een soort borgringetje voor?
Ik begrijp zo op de foto ook niet helemaal hoe deze puller werkt. Ik heb zelf meerdere sturen losgehaald, maar nooit dergelijk gereedschap nodig gehad. Misschien gewoon wat WD40, geduld en voorzichtig een paar tikken met een hamer?
Dat is dus precies wat ik ook doe, maar hij springt niet los.Een iets later bouwjaar...
De centrale moer zit gewoon los, denk een halve cm van het stuur zelf. Wellicht zal het idd met corrosie te maken hebben!Er zal wel wat corrosie tussen de naaf en de as zitten waardoor het moeilijk gaat. Zit die centrale moer trouwens wel los genoeg?
Ik wil je niet jaloers maken, maar...24 graden lijkt me ook heerlijk, tijd voor vakantie...
Ok ik offer me wel opNiemand zegt zal ik even langskomen helpen, weekje skiën er achter aan…
Alleen geen bergenHier ligt net zoveel...
Berg sneeuw?Alleen geen bergen![]()
JohBesneeuwde bergen bedoelde ik daar mee![]()
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld...Maar dat zet natuurlijk wel veel meer kracht op dat stuur.