der Magistrat
Kilometervreter
Je bent op 31 december geboren?Ik zal m’n nickname naar Bijna86 veranderen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je bent op 31 december geboren?Ik zal m’n nickname naar Bijna86 veranderen![]()
Nee die zou ik er wel afhalen...We wachten in spanning af.
Blijft hij toch wat omheen draaien hèAls je dit voor elkaar hebt gekregen, dan moet een stuurtje toch ook lukken...![]()
Het is vooral de "wang" van de stoel ,de rest ziet er nog wel gewoon goed uit. Maar ik merkte met instappen, dat je jezelf daar continue over heen moet tillen, dat zal wel de reden zijn dat die kant snel slijt. Je zit natuurlijk behoorlijk hoog. Auto is al 5 jaar oud, dus wellicht de leeftijd. Ach hij is ook de helft van de nieuwprijs (150kik vind het interieur er wat vermoeid uitzien; bestuurdersstoel, stuur, armsteun middenconsole, touchpad. Weet niet wat de km stand is ?
Ah oké en is het wel OK , ik herken het wel hoor had het ook bij mijn auto door de hoge wang. Kan je redelijk prima oplossen of laten oplossen.Maar ik merkte met instappen, dat je jezelf daar continue over heen moet tillen, dat zal wel de reden zijn dat die kant snel slijt. Je zit natuurlijk behoorlijk hoog. Auto is al 5 jaar oud, dus wellicht de leeftijd. Ach hij is ook de helft van de nieuwprijs (150k).
Zo das meedenken met de klant.Ze hebben al aangegeven dat als ik besluit hem te kopen dat ze hem best wel een maand daar willen houden zodat ik tijd heb om de Tesla te verkopen. Financieel wel dan vast maar betalen pas bij ophalen.
Ja heb al eens vaker geschreven dat ik de Mercedes-Benz 6 cilinder ook echt magistraal vind klinken in de 53 AMG.Ook leuk is de sportuitlaat open zetten![]()
Ik heb nog geen noodstop moeten makenMooie kleur. Duidelijk maar niet te. Velgen en banden kost wel wat in die maat ja
Hoe ervaar je die ‘handgrepen’ aan beide kanten van de pook?
I6 idd tegenwoordig met EQ Boost, mild hybride, doe toch nog iets goed voor het milieu.Ja heb al eens vaker geschreven dat ik de Mercedes-Benz 6 cilinder ook echt magistraal vind klinken in de 53 AMG.
Is tegenwoordig een I6 dacht ik? Voor het lachwekkende 4 cilinder tijdperk. Ben niet zo thuis in de MB motoren. Ervoor V6 geloof ik.
Long Range inderdaad, 2022 met 43.000 km op de teller. Enhanced Autopilot en extra sinds velgen met winterbanden.Hmmm, hoe beroerd is de prijs van de Y, long range toch?
Dat is volgens mij om de kofferbak te openen en zit onder in de deur. Springt er wellicht op de foto uit, maar in de praktijk zie je dat niet echt.Het knopje bij je linker knie is helemaal dissonant....
Klopt is inderdaad voor de achterklep. Ik moest overigens 3 keer kijken wat Piet bedoeld.Dat is volgens mij om de kofferbak te openen en zit onder in de deur. Springt er wellicht op de foto uit, maar in de praktijk zie je dat niet echt.
Ik zeg doen!Je moet echt de auto inklimmen, was vergelijkbaar bij de Range Rover Sport destijds. Dus dat is gewoon het eerste wat slijt. Ach over een paar jaar rijdt ik toch weer wat anders.
Ook leuk is de sportuitlaat open zetten
Ze hebben hem nu voor mij gereserveerd, komende dagen ga ik beslissen.
Inruil Tesla is waardeloos, ga ik niet doen, wellicht zelf eerst proberen te verkopen.
Ze hebben al aangegeven dat als ik besluit hem te kopen dat ze hem best wel een maand daar willen houden zodat ik tijd heb om de Tesla te verkopen. Financieel wel dan vast maar betalen pas bij ophalen.
Wel fijn, dan zit ik niet met 3 auto’s tegelijkertijd opgescheept.
Mocht ik nog een nachtelijke apotheek ambitie hebben dan kan ik hem mat zwart wrappen en dan ben ik ook klaarDoen. Past een stuk beter bij een Rolex-handelaar.![]()
Ik heb geen idee, ik ga him privé verkopen, binnenkort maar eens online zetten. Wil nog ff een paar krassen op de bumper laten repareren. Net bij de verzekering gemeld.Gefeliciteerd!! Tezl wordt export gok ik?
De facelift van 2023/2024 is PHEV, maar deze generatie is een mild hybride.Tsja, ik ben niet van de suvs maar ik moet ook eerlijk zijn, dit is best een lekker ding. Sowieso de mooiste GLE/ML tot dusver qua model. En die zwarte velgen horen gewoon bij het stereotype. Je zou er eigenlijk wat stoeprandschade op aan moeten brengen, dat roept wellicht nog een heel klein beetje sympathie op bij de gemiddelde passant (mits je daar gevoelig voor bent, uiteraard).
BTW Dit is niet de phev, toch?