Jeff's Mercedes GLE53 AMG ‘21, Thunderbird '57

Je hebt witte bekleding in je Tesla... Mooi hoor, maar hoe houdt je dat schoon...

Heb ook hele lichte bekleding in de Infiniti van 2009 (!) en ook geen last van.

Mooie Y wel hoor met die velgjes en licht interieur, met 43k op de klok ook gewoon nog neuwertig

Dit zijn de winter velgen met banden, de zomer zijn de zwarte turbine velgen (tevens een maatje groter). Hij ziet er idd nog prima uit!

Ik koop wel eens de wat duurdere spijkerbroeken en de eerste 2-3 maanden worden mijn handen blauw, en helaas niet door over de broek met wrijven maar door je opnemen in je lichaam en “uitzweet” in de handpalmen.

Vind ik dat erg, nee.

En de MB, waanzinnig, de ritjes van en naar NL zullen wat sneller gaan.

Net nog even met de Bird bezig geweest, na meerdere malen over de afgelopen weken met WD40 het stuur ingespoten te hebben, weer de pully erop en met een rubberen hamer slaan, komt nog steeds niet los… ik heb echt geen idee meer, ik ga maar eens de garage bellen, vragen of ze het voor mij willen proberen…

Het probleem is dat je stuur ook meedraait… die probeer je met een handvat te houden en met de andere hand kracht te zetten op de momentsleutel maar het zal wel niet genoeg zijn :(

Ja maar in dit geval om de pully vast te draaien op het stuur. Daar moet veel spanning op komen te staan.

Volgens mij trek ik dadelijk de hele auto uit elkaar behalve het stuur :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Stuur ligt al boven op de keukentafel, horloge is afgedaan. Poetsen en schuren gaat zo beginnen.

55085271573_1a36dffdce_w.jpg

Terug
Bovenaan