Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Contract? Is het een zakelijke auto?Ja precies
p.s. het contract voor de GLE53 heb ik zojuist getekend!
Ja, wij boeren leggen niks vast.Koopovereenkomst, doen jullie alleen aan handjeklap in het noorden?![]()
Je hebt gelijk.Ik ben al te lang weg uit Nederland, contract of overeenkomst is in principe hetzelfde toch?
Dacht ik ook al.Misschien dat de G-klasse de ultieme droom is.
Hee is dat Charles? Zou me niet verbazen als dieO, alsjeblieft.
Sponsoren.
![]()
Nog meer nodig?
Wel verdomd hij lijkt er nog op ook inderdaad. Which reminds me dat ik nog ff op m moet reageren in pbHee is dat Charles? Zou me niet verbazen als dieeen oor heeft gesponstheeft gesponsord.
Zo dan, dat is een plot twist.Er is nauwelijks tot geen interesse in de Tesla, ik neig sterk naar hem te houden
Ik begrijp dat ze je een schuursponsje hebben meegegeven?De poetsdoek is van een speciaal materiaal, waardoor je het best wel goed weg krijgt. Is dat probleem ook weer opgelost en ziet de Tesla er eigenlijk gewoon nog heel erg goed uit!
Kun je nog switchen?Oef! Komt wel een hele lekkere samengestelde GLE53 online nu! Alleen teveel op de teller voor mijn doen.
MERCEDES-BENZ GLE 53 AMG 4Matic+ 9G-Speedshift, 10.2021 / CHF 64,900.–, automatic, Mild-Hybrid Petrol/Electric, SUV / Off-road, 435 PS, Blue, Used,
Voor mij toch wel dicht bij mijn psychologische grens van 100k, plus dan heb je geen gratis onderhoud meer. Die ik nu heb gekocht heeft 54.000 km gereden.95k over 4-5j is toch best prima?
Haha nee maar dat hoeft ook nietKun je nog switchen?![]()
Oef! Komt wel een hele lekkere samengestelde GLE53 online nu! Alleen teveel op de teller voor mijn doen.
MERCEDES-BENZ GLE 53 AMG 4Matic+ 9G-Speedshift, 10.2021 / CHF 64,900.–, automatic, Mild-Hybrid Petrol/Electric, SUV / Off-road, 435 PS, Blue, Used,
Ik denk dat de bpm op zo’n auto best wel pijn doet!65k. Ik wil wel en niet weten wat die auto zou kosten op NL platen na invoeren in euro’s.
Denk dat je niet moet schrikken als dat rond de 90k zit65k. Ik wil wel en niet weten wat die auto zou kosten op NL platen na invoeren in euro’s.
Ja dus nog prima 20-25k rest bpm gok ik.Ik heb hem eens uitgerekend. Uitstoot van 258 gram per km. Val je in de laatste categorie. Kom je op bijna €74.000,- aan bpm uit!![]()
Ik weet nog een plekje dat aan bovenstaand voldoetHoger gemiddeld inkomen en lagere kosten auto. Toch maar weer eens naar Zwitserland kijken qua emigreren![]()
Zou je nog ooit terug willen naar NL? US blijft nog wel trekken hoor in huize De DudeIk weet nog een plekje dat aan bovenstaand voldoet![]()