Ik begin dat gedoe met links delen en van alles er bij halen toch wel zat te worden. Ik vind dat namelijk erg onfatsoenlijk en not done. Ik zit daar ook helemaal niet op te wachten en wat is de meerwaarde nu helemaal? Je kunt ook gewoon posten dat je de auto te koop zag staan en daar wat over vragen, zonder de hele rest van prijs en weet ik veel wat er bij te betrekken.
Dat prijsstelling is simpel; voor de juiste prijs is alles te koop. En als je er toch absoluut niet zo nodig van af wilt, kan je makkelijk vragen wat je maar wilt. Mijn andere auto staat trouwens ook te koop. Zelfde motto, ik heb er geen haast mee dus iemand komt maar met een acceptabel bod.
Verder:
Denk niet dat iemand 10k voor een half gare auto gaat betalen. nut smiley
Half gaar? Volledige staat van onderhoud sinds 2011 bekend en alles is altijd gemaakt en voor naar de garage gegaan als er iets mee was. De motor is straks weer bijna volledig opnieuw gereviseerd of deels vervangen. Dit in tegenstelling tot wat anderen over hun auto beweren. Iemand ziet meerwaarde in wat er aan gedaan is en ruim 30k aan facturen. Of niet, maar dan moet ie verder zoeken en ergens anders voor 2k een HF met een ton op de teller zoeken in topstaat. Succes daarmee. Daarnaast krijg je zelfs garantie. Op de beschreven dingen na zit er absoluut geen achterstallig onderhoud aan. En geloof me hoe vaak ik de huiltopics tegenkom op andere forums over 'goede prijs', 'van liefhebber geweest' en daarna huilen vanwege wat er nog aan moet gebeuren.
reëel gezien is de wagen met 4500 euro betaald
Voor dat bedrag kan ik hem dus beter zo in kapotte toestand wegdoen er 1000 euro en een beetje voor vangen en de 4 mille voor reparatie niet uitgeven, dan houd ik meer over onder de streep. Die prijs is voor mij dan ook geen reële optie als ik de reparatie laat uitvoeren. Er geld op toe gaan leggen is mij dan ook weer wat overdreven. Ik kan dus ook bijna niet anders dan mezelf op dit moment uit de markt prijzen zonder er op toe te leggen. Over een jaar kan dat wellicht anders zijn.
Jammer Paulus, maar ik begrijpen je volkomen er was ondertussen zoveel mis mee.
Er is helemaal niet 'ondertussen zoveel mis mee'. Er is slechts mis mee wat er valt te verwachten als een riem breekt.
Nou voor iets meer ben je veeeel beter af zie ik...
Dat is altijd nog maar de vraag, zoals ik hier boven ook al aangeef.
Handdoek in de ring gooien jochie?
Nou nee, want de auto gaat hoe dan ook gemaakt worden. Waaruit je die conclusie trekt is mij onduidelijk.
En jochie? Jouw toon is lekker volwassen? Je beantwoordt niet eens een privébericht dat ik je stuur. Over fatsoen gesproken... Lekkere held ben je dan zeg. Wel lopen b*tchen, maar iemand even persoonlijk antwoord geven is te veel gevraagd ofzo?
Ga je als opvolger misschien voor iets als een Megane RS? Het is misschien minder exclusief en speciaal maar wel snel. En als het je smaak is ook erg tof.
Of ga je iets heeel anders zoeken?
Er is op dit moment helemaal (nog) geen sprake van een opvolger.
1+1=2 dat gaat nu ook op. En dit is gewoon ontzettend jammer.
Dat is slechts jouw of jullie conclusie.
Ik zit op dit moment met een andere bloedirritante situatie. Kennelijk is het voor de huidige garage niet mogelijk om fatsoenlijk te communiceren. Ik begin het wachten en niet antwoord krijgen op vragen toch wel behoorlijk zat te worden. Het geld is er, dus het enige dat ik hoef te doen is knopen doorhakken en opdracht geven tot de werkzaamheden. Iets dat niet gaat als ik niet de info krijg waar ik om vraag. Ik ga niet lukraak roepen van is goed doe maar en even ruim 4 mille aftikken. Kom op zeg!
Tot nog toe heb ik enkel een totaalprijs gekregen en inmiddels al 3x gevraagd dit enigszins per onderdeel te specificeren. Dan weet ik waar ik aan toe ben en hoef ik me achteraf niet druk te maken over mogelijk (te) duur betaalde onderdelen of iets. En zonder specificatie kan ik ook andere opties niet afwegen, ik kan immers niet uit het niets bepalen wat iets meer of minder zal kosten.