Marc 827 3500
Kilometervreter
uwbuurman zei:
Ha die ken ik idd. Leuk ding maar niet voor mij erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
uwbuurman zei:
Ben ik nou kippig of is dit hetzelfde stukje als de vorige keer?Marc 827 3500 zei:Best weer fris:
![]()
406c zei:Haha oke, ik dacht even dat je twee keer dezelfde plek deed, vond het al zo overdreven.
406c zei:Dat was geen al te lange winterslaap. Wat rijd je eigenlijk wanneer beide britten liggen te maffen?
Peter O zei:Wat een mooi werk weer Mark! Echt netjes. De stoel, de zonnekleppen maar ook het spuitwerk,Mooi werk hoor!
Had ik geweten dat je ouders de bank weg deden, had ik graag een stuk leer gereserveerd. Ayo heeft een krabhuis, dat heb ik zelf gemaakt. Het dak is bekleed met leer. En eens in de zoveel tijd moet ik het opnieuw bekleden, maar leer is vaak lastig te vinden. Ik wil ook niet teveel betalen, want ze krabt het zeg maar stuk .
Micha D zei:Tuurlijk! Daar mag je ook heel trots op zijn. Hij staat weer te stralen als een verse drol in de maneschijn, prachtig man. Naafkapjes zijn ook erg leuk moet ik zeggen, goed gedaan voor een man met kolenschoppen :T.
Moderator
BleuZ NL zei:Geslaagd idee, die ingekleurde naafkapjes! Voegt echt wel wat extra's toe aan de velgen, alsof het zo hoort inderdaad.
Ik vind symmetrie erg fijn