Marc 827 3500
Kilometervreter
@ Micha D: Haha maar soms word ik ook moe van mijzelf.
Maar als het dan goed is voelt het ook super! Jazeker! Ik was ook blij verrast.
@ BartM94: Dankjewel.

@ BartM94: Dankjewel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Peter O zei:Mooi achterkant-foto van de SD1 Marc!
Ik ben het lijstje aan het maken hoor, Lancia spuiten, of misschien toch een Hundee... Poetsen, mag ook. Ayo wil ook coupe solei, maar ja dat is misschien te.![]()
Klassiekerrijder zei:Beetje standaard op een klassieker, rotte claxon. Ik heb er heel wat vervangen. Ze hangen ook op de ideale plaats om weg te rotten...
Nico GTR zei:Kun je weer alle mooie dames attenderen op het feit dat je langszweeft.
Marc 827 3500 zei:Ja klopt helemaal. Zie het op mijn werk ook bij jongere autos. Ze krijgen veel te verduren. Maar ben blij dat er weer frisse toeters op zitten.![]()
Marc 827 3500 zei:Even wat filmpjes bekeken welke claxon ik mooi vond klinken en toen kwam ik uit op Bosch EC9 dual tone. Wilde geen Indiaanse taxi toetertje en hij moest ook niet een te schelle klank hebben. Ik vind deze mooi klinken.
uwbuurman zei:Marc 827 3500 zei:Even wat filmpjes bekeken welke claxon ik mooi vond klinken en toen kwam ik uit op Bosch EC9 dual tone. Wilde geen Indiaanse taxi toetertje en hij moest ook niet een te schelle klank hebben. Ik vind deze mooi klinken.
Nog bedankt, kerel! Ik was niet gelukkig met de nieuwe Hella-set die ik heb op mijn BMW e21 323i, dus ik heb me er naar aanleiding van dit draadje ook even in verdiept en dezelfde Bosch EC9 set besteld. Net gemonteerd en een hele verbetering!!
(Eigenlijk wil ik graag zo'n schelle van een jaren '60 sportauto, zoals de auto's in de vroege Bondfilms, of een Ferrari, maar die vind ik nergens...)
Dus helemaal top, dank voor 't delen!
uwbuurman zei:Marc 827 3500 zei:Even wat filmpjes bekeken welke claxon ik mooi vond klinken en toen kwam ik uit op Bosch EC9 dual tone. Wilde geen Indiaanse taxi toetertje en hij moest ook niet een te schelle klank hebben. Ik vind deze mooi klinken.
Nog bedankt, kerel! Ik was niet gelukkig met de nieuwe Hella-set die ik heb op mijn BMW e21 323i, dus ik heb me er naar aanleiding van dit draadje ook even in verdiept en dezelfde Bosch EC9 set besteld. Net gemonteerd en een hele verbetering!!
(Eigenlijk wil ik graag zo'n schelle van een jaren '60 sportauto, zoals de auto's in de vroege Bondfilms, of een Ferrari, maar die vind ik nergens...)
Dus helemaal top, dank voor 't delen!
Marc 827 3500 zei:Ik was oorspronkelijk op zoek naar een Cadillac toeter. Die zijn 4 romig en klinken prachtig maar die zijn meestal vrij duur om te kopen.
Ah ja die schelle toeters zijn idd gaaf maar passen idd best bij 60 en 70's Ferrari's.![]()
Ibud zei:Marc 827 3500 zei:Ik was oorspronkelijk op zoek naar een Cadillac toeter. Die zijn 4 romig en klinken prachtig maar die zijn meestal vrij duur om te kopen.
Ah ja die schelle toeters zijn idd gaaf maar passen idd best bij 60 en 70's Ferrari's.![]()
Ja, de 4-tonige Cadillac horn is gaaf. Zit ook standaard op veel Buick's, zoals op de Park Avenue o.a. Wellicht wat voordeliger te vinden. Ga het ook op mijn Lincoln monteren.