Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Altijd leuk een partner te hebben die de hobby deelt. Die zijn volgensmij schaars.
Jay DoubleYou zei:Ga je van twee modellen één maken, zodat die gelijk is aan jouw SD1?![]()
Marc 827 3500 zei:Bedankt voor de reacties!
Ah ik wist niet dat de Renault 21 ook bij een forum lid hoorde. Excuses. Een ontzettend fraaie wagen overigens. Dikke lederen zetels en dan die bijzonder mooie kleur. Echt een mooi ding.
........
uwbuurman zei:Mooi! Netjes met dat tankje. Maar dat wiel niet opnieuw balanceren? Dat snap ik dan weer niet, voor die paar euro. Velgje is wel weer netjes.
ENTE zei:Ja, briljant ding hè?
Verkoper (liefhebber pur sang) wil ‘m alleen kwijt aan een andere liefhebber. Geen koopje.
Heb een hele serie foto’s, mocht je interesse hebben dan kan ik je via PB in contact brengen met de eigenaar.
Olds 76 zei:Heb je nu de voorraamlijst er niet afgehaald? Want zo gaat dat niet goedkomen vrees ik. Dik kans dat de corrosie ook onder die lijst zit. Dan heb je het nu eerst voor het oog wel aardig gefixt, maar woekert het onder die lijst gewoon door.
uwbuurman zei:Mooie vakantie!! En die Brutus, in dat museum, die heb ik wel eens live gestart horen worden en dan gebeurt er wel wat, zeg. Experimenteel apparaat van BMW, motorinhoud 46,5 liter hahaha, toen kostte benzine nog geen dikke 2 euro de liter....
406c zei:Jemig je blijft bezig met spuiten