Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk dat ik komende winters toch op zee ben. Zodra ik daar behoefte aan heb koop ik een kleine daily. Tot die tijd idd het OV.Nico GTR zei:Wat rijd je dan in de winter? RET?
Wel een interessante move om de airco eruit te halen, maar ja....het kan altijd weer terug. En idd NOS voor een D-riem is wachten op ongelukken.
Gewoon Dirk zei:Leuke plaatjes Marc, al komen ze me ergens wel bekend voor...
Als de Vitesse binnenkort ook in winterslaap ga moet ik toch maar snel eens een tripje jouw kant op wagen. Misschien dit weekend, als mijn nieuwe aanwinst tenminste op tijd gereed is...
Pjötr zei:Mooie plaatjes Marc!Het schijnt dat je ook eens gespot bent, tenminste dat hoorde ik in de wandelgangen...
Jacob106xs zei:Aah dat is een goed vooruitzicht Marc. Ik weet precies hoe dat is met een pittige studie. Voor mij zijn de laatste (en waarschijnlijk ook zwaarste) lootjes nu ook aangebroken: afstuderen...
Maar waar moet ik aan denken bij offshore werkzaamheden in combinatie met jouw opleiding?

Nico GTR zei:Goed bezig heren!
Opzich blijft mijn voorkeur uitgaan naar de 827, prachtig ontwerp. Maar als je vast komt te zitten in de modder......
Ach wat vies is kan schoongemaakt worden en het is niet erg om vies te worden.
Niels. zei:Mooie plaatjes! Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd naar foto's van een vastzittende Rover...![]()
Jacob106xs zei:Hopelijk heb je het naar je zin gehad bij de BN'er uit het Krabbegat (oh excuus Carnaval is al voorbij, ik bedoel Bergen op Zoom)?
.