Engineer2
Asfaltkampioen
Heel mooi werk aan de SD1. Meer nog dan de 800 serie heb ik daar een zwak voor. Samen met de Range Rover natuurlijk de auto uit een willekeurige Engelse politie serie. Ook een typisch Engelse auto, er is geen enkel land verder wat gek genoeg zou zijn om dat te bouwen onder zo'n "braaf" label als Rover.
Voor wat betreft de deuk in het luchtfilter, ik snap het risico wel. Een dergelijke vorm heeft veel stevigheid en als het dan naar binnen deukt heeft dat ook veel sterkte. Zelfs als je het in vorm drukt zou het denk ik stuiken. Mocht je het toch eens gaan proberen dan zou ik het deel goed heet stoken voordat je het hervormt. Dan moet je het wel direct goed in vorm drukken want het metaal wordt dan meer bros.
Maar een SD1 is zo zeldzaam dat je gewoon vol kan houden dat het zo hoort....
Voor wat betreft de deuk in het luchtfilter, ik snap het risico wel. Een dergelijke vorm heeft veel stevigheid en als het dan naar binnen deukt heeft dat ook veel sterkte. Zelfs als je het in vorm drukt zou het denk ik stuiken. Mocht je het toch eens gaan proberen dan zou ik het deel goed heet stoken voordat je het hervormt. Dan moet je het wel direct goed in vorm drukken want het metaal wordt dan meer bros.
Maar een SD1 is zo zeldzaam dat je gewoon vol kan houden dat het zo hoort....