Guest
Jij wil de discussie aan, dan kom je maar op een moment dat het jou uitkomt en ik er ook tijd voor heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.Roelovský zei:Ik dnek wel dat jij de reden bent ja
meeuw zei:@Maxi: Denk erom, geen godsdienstige moppen, niet over Duitsers en Belgen (zijn ook forummers), homo's, ambtenaren, zwakbegaafden, negers, joden, Nederlanders, importnederlanders, vrouwen (dus ook mannen), bejaarden, uuuhhhh, mensen in het algemeen. En pas op voor de Partij voor de Dieren!
Maxikitt zei:Dat is dan mis gedacht.
D.E.N.N.I.S. zei:@JoostM, Ik hou er niet van om mijn moppen uit te leggen, maar de uitleg van de werking van de klokken staat in alinea 4. Ik mag trouwens toch wel hopen dat je weet wat de HUBO is?![]()
Jouw klok? Dat is een heel interessant verhaal. Die drijft een houtzaagmolen aan.Hendrik : zei:D.E.N.N.I.S., hoe snel ging mijn klokje?
Maxi, hij is leuk.![]()
---GT--- zei:Als er geen mensen, goden, rassen, voorwerpen en verhalen mogen worden bespot zou ik de naam ---GT--- er graag aan willen toevoegen.
Mijn naam moge alleen heilig gebruikt worden. Ik kom nl. nooit bij de Hubo.
D.E.N.N.I.S. zei:Jouw klok? Dat is een heel interessant verhaal. Die drijft een houtzaagmolen aan.Hendrik : zei:D.E.N.N.I.S., hoe snel ging mijn klokje?
Maxi, hij is leuk.![]()
![]()
Arie zei:Wat staat er in de handleiding van een Lada?
De dienstregeling van de bus.
opel-omega zei:Leuke moppen hier!
Ik zal er ook eens een opgooien.
Lopen 6 dwergen al zingend door het bos "Wij hebben toverkracht wij hebben toverkracht" Komt er de 7de dwerg al huilend aangelopen. Waarop sneeuwwitje vraagt: Wat is er dwergje? als antwoord geeft de dwerg nog harder huilend: ik ben To
![]()