Twee Nederlanders en een Belg praten over hun relatie. Zegt de ene Nederlander:
"Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een timmerman! Ik vond zaagsel onder het bed."
De andere Nederlander zegt:
"Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een metselaar! Ik vond cement onder het bed."
Zegt de Belg:
"Volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een paard!"
"Een paard?" vragen de twee Nederlanders verbaasd.
"Ja," zegt de Belg, "want ik vond gisteren een ruiter onder het bed!"
Een jongen en een meisje van het platteland liggen naast elkaar langs de dijk. Klimt er opeens een stier bovenop een koe. Zegt die jongen tegen dat meisje: "Zal ik dat ook eens doen?" Zegt het meisje: "Wat kan mij het schelen? Het zijn mijn koeien niet."
Wat is het bereik van een altviool?
27 meter... als je hard gooit!!
Wat begint met een t, eindigt met een t, en zit vol met t?
[size=x-small]Een theepot[/size]
Wat betekent in Brabant een driehoekig verkeersbord met hierop een hert?
Da ge nie zo hert mag rijen
Als je met de trein van Hengelo naar Delden gaat, wordt er steevast omgeroepen:
“Dames en heren, het volgende station is Goor.”
Waarop uit de coupés klinkt: “Dan moet je het schoonmaken!!”
Wat moet je doen als je brand in je koelkast hebt?
Brand er uit halen en er Heineken in zetten.
Wegens een staking bij het KNMI is er morgen geen weer.
Er viel een kers op de grond, toen had ie een kersenschudding.
Een man koopt een doe-het-zelf-robot, voor een miljoen euro. Hij vraagt aan de robot: "Oke, lap de ramen, maak het eten en geef de bloemen water!" Zegt de robot: "Doe-het-zelf!"
Een gast komt de supermarkt binnen en vraagt aan de kassierster : ?Waar vind ik de Tampons ?? ?Derde gang links meneer? antwoordt de dame. Een kwartiertje later passeert hij aan dezelfde kassa met in zijn karretje 3 kg watten en 2 m koord ! Als de kassierster eindelijk haar lachbui kan bedwingen zegt ze : ?Ik denk niet dat het dit is wat uw vrouw hebben wil meneer.? Die gast antwoordt : ?Verleden week stuur ik haar om een pakje sigaretten en ze komt thuis met tabak en blaadjes. Dat ze nu haar boel ook maar zelf rolt... ?
Wat zeg je tegen een man, met een LADA, met 2 Pittbullterriers erin? Mooie auto meneer!!!
Een man komt een kroeg binnen en zegt: ''Als ik drink, drinkt iedereen!'' De mensen in de kroeg beginnen allemaal te juichen. En de kroegbaas deelt allemaal biertjes uit. Als iedereen het bier op heeft, zegt de man: ''Als ik betaal, betaalt iedereen!''
Een man komt een kroeg binnen en zegt: ''Als ik drink, drinkt iedereen!'' De mensen in de kroeg beginnen allemaal te juichen. En de kroegbaas deelt allemaal biertjes uit. Als iedereen het bier op heeft, zegt de man: ''Als ik betaal, betaalt iedereen!''
Er is een man en die spaart Kuilen. Hij heeft alle soorten en maten, en op een dag besluit hij zijn collectie uit te breiden. Hij pakt een schep, rent naar buiten en begint wild te graven. Als hij klaar is kijk hij in zijn catalogus om te kijken wat voor kuil het is. Tot zijn grote schrik komt hij erachter dat hij de kuil al heeft. Shit denkt ie, wat moet ik nou met 2 dezelfde kuilen. Uiteindelijk zet hij die kuil te koop op Marktplaats. 2 minuten later wordt er al gebeld, en die kerel wil hem meteen kopen. Toevallig is het dichtbij dus die man denkt, prima, ik breng hem wel even langs. Dus hij gooit die kuil achter in zijn pick-up en rijdt weg. Maar als hij onder een tunnel rijdt, flikkert, met een harde klap, zo die hele kuil van z'n wagen. Dus hij zet hem in ze achteruit rijdt achteruit om hem weer in te gaan laden, en wat denk je... Rijdt ie zo ze eigen kuil in!
Er loopt een man in het bos. Hij vindt een hond. De hond vind van niet..
Ik wil je even waarschuwen voor misleidende praktijken als je boodschappen bij de AH op het museumplein doet: Het werkt als volgt: twee meiden van een jaar of 24 (waarschijnlijk uit Oost-Europa) spreken je aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben allebei hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Het is bijna onmogelijk om niet te kijken. Met een erg zielig maar geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar Amstelveen. Eenmaal achterin gestapt beginnen de dames elkaar te betasten, wat je kunt zien vanuit je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee uit je jas rolt. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen, woensdag, vrijdag ook en zaterdag zelfs twee keer. Donderdag kon ik helaas niet.
Clinton en de paus komen bij de hemelpoort, Petrus is er niet, maar er is een vervanger. Die vraagt Clinton: "wat heb jij gedaan ?" "Ik ben president van de VS geweest en heb wat oorlogen voorkomen." "Ah, dat klinkt goed, jij mag naar de hemel". Dan vraagt hij de paus: "wat heb jij gedaan ?" "Ik ben de paus", zegt de paus. "Maar wat heb je gedaan?" "Ik ben de leider van de grootste kerk op aarde!", zegt de paus. "Maar wat heb je gedaan?" "Ik ben de paus!", zegt de paus. De vervanger snapt hem niet en stuurt de paus naar de hel. Komt Petrus terug, en zegt: "da's helemaal verkeerd, dat had precies andersom gemoeten". Hij roept Clinton en de paus bij zich. Zegt tegen Clinton: "ik kan je niet meer terug roepen, eenmaal in de hemel ben je zalig verklaard, maar als ik er geweest was, had ik je niet naar de hemel gestuurd". Tegen de paus zegt hij: "sorry, excuses, maar u kunt natuurlijk naar de hemel". "Bedankt", zegt de paus, "ik wilde namelijk eens nog de maagd Maria zien". Zegt Clinton: "dat lukt je nu niet meer".