Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:Het word herfst.
![]()
Nico GTR zei:2 minuten, de oude moet ook nog los.![]()
Bofkont zei:Geweldige foto
Maar aan de druppelvorming te zien is hij wel toe aan een wax laagje![]()
Nico GTR zei:Thanks peter,
Als het benzineblok op 500.000 km staat Dirk
Zit nog verwarming in en een connector Bossink![]()
Nico GTR zei:...
Als het benzineblok op 500.000 km staat Dirk
...
Zevens zei:Je ziet je dode hoek daarmee. Het stuk achter het streepje zit een hoek in of zo, geen idee hoe het werkt, maar je kan daarmee auto's in je dode hoek een beetje zien.
Zevens zei:Nice, keeping it cheap
Ben benieuwd!
Gewoon Dirk zei:Foei Nico, zomaar fotograferen tijdens het rijden! Dat zou ik nooit durven...
Weet je trouwens zeker dat je niet een stukje helder glas hebt gemonteerd (en de spiegelkap e.d. weg hebt gehaald)? Op de foto van de nieuwe spiegel lijkt het haast alsof de coniferen gewoon doorlopen...![]()
Nico GTR zei:RS blok? :T Veel te snel voor mij.....
Maar die zal nooit zijn weg naar deze auto vinden. Als alles vanaf nu zo gaat als ik het heb bedacht koop ik september 2018 een Renault Sport. Of dat een Clio RS 172, een 182 of een 3 RS Cup zal zijn ga ik me niet op vastleggen.
Maar das geenzins een zekerheid.![]()
omniradius zei:Nico GTR zei:RS blok? :T Veel te snel voor mij.....
Maar die zal nooit zijn weg naar deze auto vinden. Als alles vanaf nu zo gaat als ik het heb bedacht koop ik september 2018 een Renault Sport. Of dat een Clio RS 172, een 182 of een 3 RS Cup zal zijn ga ik me niet op vastleggen.
Maar das geenzins een zekerheid.![]()
Wauw, nu al zo specifiek weten welke auto je in welke maand over bijna 2 jaar gaat kopen? Vind ik knap!![]()
Jacob106xs zei:Hij ziet er nog steeds goed uit Nico! Hmm ik kader september 2018 even af in de agenda![]()