Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vezes zei:Netjes! Ik vind het persoonlijk wel jammer dat de phase III RS pas twee uitlaten kreeg, wat mij betreft was die toen pas echt af.
Pjotr zei:Geweldig Nico! Ik reageer misschien te weinig in je topic, maar ik vind het echt geweldig om je updates te lezen. Gaaf ook die temperatuur-sensor! Ik heb me vaak wel eens afgevraagd waar dat die zou zitten, ik had echt nooit aan een spiegel gedacht!
Keep up the good work!![]()
BleuZ NL zei:Gaat goed vooruit zo! Wordt echt een luxe Clio op deze manier
Begrijp ik nu goed dat je dus ook geen sensorbolletje onder je rechterspiegel hebt zitten? Ik weet dat mijn 306 dat ook niet had, maar mijn 206 en de Mégane Scénic van mijn ouders weer wel.
Lycan Capri zei:(..)
De foto's van je Clio kunnen overigens gelijk door naar het Aso-parkeren topic![]()
Enzo Ferrari zei:Wat voor event was er vandaag op CPZ?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Mooie foto's van een geweldig circuit!
Durashift zei:Lycan Capri zei:(..)
De foto's van je Clio kunnen overigens gelijk door naar het Aso-parkeren topic![]()
Deze eerder naar het symmetrie topic.. (als dat bestaat).
Leuk gezien hoor.![]()
Pobresh zei:Je topic vind ik leuk. Maar die rooie renault die steeds langskomt verpest het een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dagje Nurburgring is ook leuk om te doen trouwens, ook als je zelf niet gaat rijden. Maar de capriolen van anderen zijn wel grappig!
Pobresh zei:
Nico GTR zei:![]()
![]()
Pagina 9 omniradius.![]()
![]()
cabriorob zei:Leuk je topic weer eens bij te lezen. Goed bezig geweest met die temperatuur sensor en mooie foto's van het circuit !
madmat1986 zei:Balen Nico! Verder weet ik 't ook niet, maar 1 ding klopt geloof ik niet in wat je zegt.
Bij mij start de Twingo (zelfde startblokkeringssysteem) namelijk prima ZONDER knoopcel in de afstandsbediening...
Probresh zei:Als je reservesleutel het wel doet, is de kans groot dat de transponder in je sleutel dus gewoon kapot is.
Heb je de reservesleutel aan de originele sleutel hebt hangen, pakt ie van beide sleutels een signaal. Je moet ze echt apart van elkaar testen om de transponder zelf uit te sluiten. Hou je ze bij elkaar en het werkt weet je nog niet waar het aan ligt.
Probresh zei:Aangezien het geheel met codes werkt kun je niet zomaar een andere transponder gebruiken. Andere sleutel is echter vaak niet nodig.
Er bestaan bedrijven die je transponder kunnen kopiéren zodat je weer een werkende transponder hebt.
Je zou ook, ervoor kunnen kiezen om de transponder uit de reservesleutel te halen en in de hoofdsleutel te zetten. Hou er dan wel rekening mee dat de reservesleutel het dus niet altijd doet. Oplossing daarvoor is de transponder achter de stuurkappen te plakken. maarja dan heb je dus ook geen startblokkering meer.
Als je de problemen ook ervaart met je reservesleutel zou ik inderdaad eerst de transponderring eens gaan vervangen.
Zevens zei:Ah zuur ja weer! Een erg veel voorkomend en hardnekkig probleem, die startonderbreker. Van alles wat ik erover heb gelezen zit het waarschijnlijk in je transponder, maar ik heb er ook niet heel veel verstand van hehe![]()