Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
S-RS zei:Goed bezig Nico, daar knapt die flink van op
Ik moet daar ook nodig eens mee aan de gang, het wordt met de dag erger. Hoe heb jij het behandeld? Ik wil het wel een beetje degelijk aanbrengen. Zeker aan de voorkant heeft het met 50dkm per jaar flink te lijden.
Zadelsnuiver zei:Heel mooi! Ik vind dit echt een inspirerende thread, kan niet wachten om met m'n Punto aan de slag te gaan wanneer al m'n spullen besteld zijn![]()
Altai zei:Weer een stap dichterbij de "Bofkont-standaard".
Ontzettend netjes gedaan, echt een wereld van verschil die zwarte sierlijsten zo
Idd inspirerend hoe veel je zelf kunt doen met simpele ingrepen eigenlijk.
Nico GTR zei:En ik blijf erbij dat het buitenland mooier is!
![]()
Pheaton W12 zei:Het gras is in ieder geval groener.
Niseko zei:Leuk verslag Nico, die R9 Turbo is de max, wist niet dat die in 5d was geleverd trouwens.
Niseko zei:De R11 turbo uit een James Bond film (a view to a kill) heeft jaren mijn toenmalige kinderkamer gesierd.
Bofkont zei:Gave trip![]()
braadslee zei:Gaaf man! En dat zonder kleerscheuren.
Hoezo was die vent zo onsympathiek btw?
Enne, je hebt mij nu officieel met +- 2000 kilometer ingehaald he, ben een beetje blijven steken rond de 178k![]()
Durashift zei:Oeps. Nou, auto op slot en de sleutels aan iemand in bewaring geven.
Nu ik hier toch schrijf.. ff een zij-vraagje wat jij wellicht wel weet: De 2 liter turbo motoren van Renault, zoals o.a. in de Laguna Coupé te vinden, zijn die net goed/makkelijk op LPG als dat de 1.6 dat is?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Oh die NSX! Wat een onwijs mooie auto blijft dat toch! Lijkt me een genot om mee te rijden. Leuke trip verder!![]()
Bossinkje zei:Tijdje niet geweest hier, maar je bent goed bezig met de Clio![]()
Roder zei:Dat hoeft ook niet, zonder die studie is ABN ook niet zo moeilijk![]()
Roder zei:Tsja, beetje grammatica moet een Universitaire student wel kunnen toch, of het nou techniek, filosofie, Nederlands of wat dan ook is...