@Zadelsnuiver,
Hahaha

ik zal de komende dagen mijn neus wel weer eens rondsteken en weer een beetje reageren.
Zijn nog steeds heel fijn, het haalt het niet bij Zweden qua rust en beleving van natuur of bij de ruigheid van Noorwegen. Maar het bier smaakt er goed, je kunt er heel relaxt mountainbiken en kanoën inderdaad. Dus was een kort maar hevig weekje met veel activiteit. Moet er gewoon van bijkomen.
Ja hij begint de aandacht weer terug te geven. Hij is in het echt ook lang niet zo mooi als op de foto's hoor. Maar gewoon netjes voor zijn prijs. Technisch is ie weer goed en daar gaat het om. Dat heeft ie wel bewezen. Na veel gezeik in de 3e maand van mijn bezit is het eindelijk de auto die ik heb gekocht.
@Dirk
Oh grappig, die vind ik wel mooi maar ik vind de bovenste het beste geslaagd. En deze bedoel je?
Deze was ook nog wel leuk, maar kwam ook mede voort uit het feit dat er een vlieg op de koplamp zat.
@Peter
Dank je! Ik ook niet. Maar je weet het nooit jammer genoeg.

Ach ik zit al over de 6000 km met de auto. Laat die maar oplopen.
Verders.....vooruit dan maar
Het leuke ronde bolletje schakelde heerlijk maar had een gleuf en na 4000 km begon die steeds losser te zitten en zat te resoneren op 110-130 km/h HEEL IRRITANT!

Takkeherrie die niet uit mijn radio kwam zeg maar en daar houd ik niet van.
Dus ik ga weer terug naar origineel. Niet erg om nieuw te doen want de oude pookknop was plakkerig de reden dat ik in eerste instantie een andere wilde. Prijs bij de renaultdealer? 102 euro......

daar word ik nog bozer van.
Gelukkig heeft Ebay hele mooie voor een tientje, en dat past prima!
p.s. Hij zit recht, echt!
Het hondje van de vorige eigenaar of de kat, of welk klein beestje dat op de achterbank past, mijn boxer wil die namelijk naar beneden toe.
Dus.....veel beter! Ik gebruik mijn victorinox zakmes omdat dit schaartje veel scherper is dan alles wat wij hadden en de stofschaar van mijn moeder toch niet zo precies was als ik wilde.
En mijn auto lekt.....dan word de kofferruimte nat en das niet tof. Dus wat doe je daaraan? Nou ja eerst bel je de dealer of hij die 2 dopjes heeft. Maar zijn magazijnman is er niet. Of ik maandag tijd heb om tussen 8 en 5 langs te komen want dan is hij er wel.....ja ik werk dan ook helaas.
Dus dan maar gewoon doen wat iedereen sowieso doet op de clioclub met nieuwe dopjes of de originele. Kit ertussen. Heel mooi is het misschien niet. Maar wel functioneel en daar gaat het om. Toch?
En ik heb hem weer eens een keertje gewassen.