A
Anoniem
Guest
Nissan GT-R zei:![]()
En nog een nieuwe plaathouder. RTC![]()
Ziet er keurig uit na al dat werk.
En eerste eis van de RTC de achterwisser nooit liggend maar staat altijd omhoog bij onze auto's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En nog een nieuwe plaathouder. RTC![]()
Nissan GT-R zei:335 is prima inderdaad, overigens staat ie daar nu 30 km later nog steeds. Maar reken op 750 km op een volle tank. Dan gaat het lampje branden en zit er nog 7 `a 8 in.
Slecht Zevens! HahahaMaar verder ziet ie er goed uit inderdaad.
Juist Braad![]()
Carkiller zei:Ik had vroeger een Mazda 323.
Daarmee ging ik pas tanken als hij in de bochten af begon te slaan.
En ook dan zat er zeker nog een liter in de tank.:T
Zadelsnuiver zei:Van een leuke Clio naar een mooie Clio getransformeerd in een paar simpele maar goed doordachte stappen; echt goed bezig!
Spoiler zou ik desnoods zelf proberen te spuiten, het is niet eens zo duur en als je goed de rijd er voor neemt is het niet eens zo moeilijk. Mocht het compleet op niets uitdraaien kan je 'm altijd nog zwart spuiten of wrappen in mooi lakzwarte vinyl. Ik heb eens een bumper gespoten, gewoon met spuitbussen in de garage en was eigenlijk erg tevreden (en trots) met het resultaat.
Uhoh! Nee! Tuurlijk niet.....175000!![]()
Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
Mechanix zei:Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
WOW
Ik koop ook een Renault.
Nissan GT-R zei:Mechanix zei:Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
WOW
Ik koop ook een Renault.
Leuk! Ben benieuwd wat het word![]()
Lycan_Capri (TSC) zei:Nissan GT-R zei:Mechanix zei:Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
WOW
Ik koop ook een Renault.
Kan met een Ford ook hoor, maar in mijn geval zou ik dan op de bezinedampen aankomen
(Mijn tank is dan natuurljk wel redelijk groot)
Maar nette km stand en mooi verbruik
Mechanix zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Nissan GT-R zei:Mechanix zei:Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
WOW
Ik koop ook een Renault.
Kan met een Ford ook hoor, maar in mijn geval zou ik dan op de bezinedampen aankomen
Niet met de mijne! Te kleine tank en een relatief hoog verbruik. 1.3 Kent he...
Gewoon Dirk zei:Je gaat lekker N-GTR-A!
Mooi om te zien hou de Clio steeds meer jouw Clio wordt.
S-RS zei:Goed bezig Nico, hij is al ontzettend opgeknapt sinds aankoop. Je hebt het tempo er goed inzitten
De koplamp restauratie is ook goed gelukt, bedankt voor het delen van het resultaat. Zoals je weet moet ik mij daar ook nog eens aan wagen.
750km op een volle tank valt me dan weer tegen. Met mijn 1.6 16v haal ik 1430-1450km na het verlaten van het tankstation. Als ik rustig 100-110 ga kachelen is 1500km ook haalbaar. Ideaal op vakanties ect![]()
Nissan GT-R zei:Hahaha! Wat voor enorme tank heb jij erin zitten? Endurance 100 liter ofzo?
Jep, houd nog rekening met nabewerking van je nieuwe laklaag. En doe het lekker rustig, maar mooie resultaten krijg je wel.
Nissan GT-R zei:
Lycan_Capri (TSC) zei:Mechanix zei:Lycan_Capri (TSC) zei:Nissan GT-R zei:Mechanix zei:Nissan GT-R zei:Maar reken op 750 km op een volle tank.
WOW
Ik koop ook een Renault.
Niet met de mijne! Te kleine tank en een relatief hoog verbruik. 1.3 Kent he...
Wel mooie techniek, al is de Collonge beter / sterker
ZwarteClio3 zei:Grappig dat je mijn auto gespot hebt, dan was je ook een flink eind uit de buurt......