Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ervaringen en gedrag bespreken alsmede alcohol en drugs
Nissan GT-R zei:Als ie maar geen elektrische problemen krijgt....maar ja, sensoren en een startmotor van een 15 jaar oude auto. Dat kan zelfs een jap overkomen...toch?![]()
Carkiller zei:Ervaringen en gedrag bespreken alsmede alcohol en drugs
Goed onderwerp, zou ik al een dag over kunnen vertellen. (de alcohol dan uiteraard)
En succes met de werkzaamheden, ga je alles zelf doen?
smarter zei:Nissan GT-R zei:Als ie maar geen elektrische problemen krijgt....maar ja, sensoren en een startmotor van een 15 jaar oude auto. Dat kan zelfs een jap overkomen...toch?![]()
Mijn Jap heeft vorig jaar na 20 jaar een gereviseerde startmotor gekregen, aldus de vorige eigenaar. Helaas zit de startmotor bij mij aan de bovenkant van de motor, onderin de 'V'... Er moest dus eerst een hele hoop uitgesloopt worden, voordat de startmotor in zicht kwam. Dan kan je volgens mij veel beter een Clio hebben in dat geval...
Marc-827-vitesse zei:Leerzaam en lastig lijkt me zo'n slipcursus. Jammer van die kleine tegenvallertjes maar je zei het zelf al ''dat kan zelfs een jap overkomen.''![]()
Elco zei:Jammer dat ook jij getroffen bent door typische startproblemen met lastige diagnose. De mijne lijken definitief voorbij, hopen dat 't bij jou ook snel het geval is!
Micha D. zei:Jeej, lieve Clio. Blijf het een prachtige kleur vinden Nico. Goed bezig!
Bofkont zei:Lekker bezig Nico, handig zo'n leraar :T
Bofkont zei:En idd een prachtige kleur ook, gaat nooit vervelen.
Roder zei:Mooi! Goed dat het is opgelost. Leuke foto met de RS ook.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Heerlijk als je dit soort zaken direct zelf kunt analyseren en aanpakken. Je hebt de clio overigens heel netjes gekregen. Vooral het polijsten van de koplampen is een enorme stap vooruit!![]()
Elco zei:Mag ik 't apart vinden dat je niet als eerste bent begonnen met uitlezen? Had je 'n bom duiten gescheeld. Als de oorzaak nu niet via deze weg te vinden was, oké, dan kun je onderdelen gaan vervangen om één en ander uit te sluiten...
Carkiller zei:Maar nu heb je nog steeds maar 1 sleutel...
Goedendag zei:Goed bezig! eindelijklooptbegint/start hij weer fatsoenlijk.
Kun je niet simpelweg een andere renault sleutel inlezen bij de auto (en dan de baard vervangen) Zo werkt het bij opel wel
Nico GTR zei:Jep, en na het zien van de originele kleur onder de originele plastic afdekplaat ben ik nog blijer met die keuze. Het kleurverschil was te groot geweest.
Staat ook superdik trouwens, net ietsje stoerder. Dus dank je wel.
En dank je Mechanix, erg tof om te horen!