Nico GTR
Asfaltkampioen
S. Velthuis zei:Van geen naar ineens zo veel storingen moet een gemeenschappelijke deler hebben, ook als de storingen los van elkaar lijken te staan. Ik loste pas geleden 9 (!) storingscodes in één keer op door een luchtmassameter te vervangen. Airbags en gordelspanners gebruiken hun eigen, doorgaans losstaande stuurmodule, idem voor ABS. Er is een snelheidssensorstoring (gedeeld systeem met ABS?), maar je hebt wel een werkende snelheidsmeter? Gebroken veer is een Renault kwaal. Geen idee waarom ze daar zo veel ellende mee gehad hebben. Alleen de Stilo was erger. Effect was daar ook erger. Maar goed, ze zijn vlot te vervangen.
Denk het ook maar welke.....ik denk dat ik over een week of 2 nog maar eens een afspraak maak. Kijken wat er terugkomt. Al heb ik inderdaad met de -10 nachten 2x een oplichtend ABS lampje gehad. Was overigens ook voordat de achterremmen er nieuw op kwamen. Dus ja die snelheidssensor dacht ik ook aan met ABS, waar de snelheidsmeter inderdaad wel werkt. En idd die stuurmodule van de airbags en gordelspanner zit onder de bekerhouders.....
Veren heeft pa zelfs nog garantie op gehad ooit. Dus ja....direct alle 2 maar, schokbreker los, asje iets naar beneden en klaar.
Carkiller zei:Mooi dat hij het weer doet, maar veel foutmeldingen zeg.
Succes met het opsporen van de problemen en het verhelpen.![]()
Ben der ook erg blij mee! Ja valt wat tegen, dank je. Gaat wel goed komen.
Roder zei:Zo, dat is aardig wat...
Het was best even slikken inderdaad.