Nico GTR
Asfaltkampioen
Sketcher zei:Nico GTR zei:Bossinkje zei:Toch wel jammer van die duplicaatcode op de kentekenplaat.![]()
Vind ik ook. Ach als alles meezit heeft die over 2 jaar een Zweeds kenteken.![]()
Dan koop je toch zeker wel een Volvo of SAAB. Beetje integratie mag wel. Is daar nu ook een Hot topic. Maar vertel eens? Waarom Zweden?
Volvo wel.
Zweden vind ik een heerlijk land, niet alleen de uitgestrektheid van de natuur en de vrij relaxte manier van doen, met name in de zomer. Daarnaast heb ik in Zweden amper tot geen last van mijn astma, ik heb het dan weliswaar niet heel zwaar, mede door mijn idiote manier van sporten toen ik in de puberteit zat, maar in Nederland heb ik altijd enige medicatie nodig.
Zodra je net na Malmo loopt en fietst voel ik die obstructie verdwijnen. Dat spreekt mij heel erg aan en ik wil een aantal sollicitatiebrieven sturen in de trant van, probeer het in ieder geval, nee heb je ja kun je krijgen.
Sowieso heb ik wel een paar contacten bij randstad en bij een aantal andere engineeringsbureaus in Nederland waarbij ik de kans redelijk aanwezig acht dat het me wel moet lukken om minimaal een afstudeerstage in Zweden te regelen. Het liefste bij Volvo.
Dus ja Scandinavië heeft gewoon een aantrekkingskracht op mij. En dat is een ambitie/droom die ik wil najagen.....zit in mijn hoofd en daar ga ik voor. Avontuurlijk wel.
Daarnaast heb ik de vervelende eigenschap dat ik mij aan technische objecten kan gaan hechten. Men noemt mijn auto, mijn simpele Batavus, mijn bootje.....wellicht kan ik 2 van de 3 wel upgraden naar iets beters...maar dan moet ik eerst die band zien kwijt te raken. Zodoende dat ik mezelf nu mijn Clio ook niet zie verkopen en ik hem gewoon mee wil nemen. Zeker ook omdat ie toch niks meer waard is.