Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Zo te zien had je een leuke blonde deerne als hulp, als dat maar goed is gegaan met die zomerhitte. :T
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Gaaf hoor. Die Delta is echt heerlijk!
Pjötr zei:Zo te zien heb jij een mooi weekend gehad! Leuke registratie van je weekend!![]()
Gewoon Dirk zei:Je kan er bijvoorbeeld wakker liggen, voor de rest qdviseer ik je om eens een kijkje te nemen op redtube. Alhoewel, daar komt niet enkel de slaapkamer aan bod maar ook de woonkamer, keuken, auto, tuin, zwembad.....
Nico GTR zei:@Altai, Ehm....nee! Dat is beunhazerij en daar doen we niet aan in huize familie N-GTR.![]()
![]()
s velthuis zei:Nico GTR zei:@Altai, Ehm....nee! Dat is beunhazerij en daar doen we niet aan in huize familie N-GTR.![]()
![]()
Hangt er van af waar het water door binnen kwam. Mijn broer had de lampen van zijn Cordoba ook steeds vol water staan. Gewoon de condensdoppen eraf gehaald en nu al jaren schoon, droog en helder van binnen.
Damianw26 zei:Heerlijke wagens ook, maar wat doe jij ermee?:T
Renaultje zei:Ziet er weer netjes uit! Alvast fijne vakantie![]()
Damian zei:Inderdaad zeer goed voor 16 jaar oud! Top vakantie toegewenst en succes met de minor uiteraard!
Renaultje zei:Ziet er weer netjes uit! Alvast fijne vakantie![]()
Nico GTR zei:Volgend jaar, als we weer richting de zomer gaan, toch maar eens gaan kijken naar verlagingsveren, nieuwe schokdempers en evt. nieuw draagarm rubbers. Damn wat ligt het ding hoog in vergelijking!
Mechanix zei:Nico GTR zei:Volgend jaar, als we weer richting de zomer gaan, toch maar eens gaan kijken naar verlagingsveren, nieuwe schokdempers en evt. nieuw draagarm rubbers. Damn wat ligt het ding hoog in vergelijking!
Kan je dan niet beter meteen een Clio RS kopen?![]()
Nico GTR zei:Mechanix zei:Nico GTR zei:Volgend jaar, als we weer richting de zomer gaan, toch maar eens gaan kijken naar verlagingsveren, nieuwe schokdempers en evt. nieuw draagarm rubbers. Damn wat ligt het ding hoog in vergelijking!
Kan je dan niet beter meteen een Clio RS kopen?![]()
Geduld! Die komt er heus wel!
![]()
Brent® zei:Die Megane!![]()
adinsx zei:Brent® zei:Die Megane!![]()
Heb jij die nog 'meegemaakt' Brent in het mijn-auto-topic? Of was dat voor je tijd op Autoweek?
Heb hem niet heel lang gehad omdat ik een leaseauto kreeg i.v.m. andere functie, maar tjonge wat een briljante hothatch was dat.
https://www.youtube.com/watch?v=nPEL1WGGuqE
https://www.youtube.com/watch?v=paSgKD-PYso
Past ook helemaal in jouw straatje wat betreft black-on-black
En op AutoJunk eens wat mooie foto's gedropt: https://www.autojunk.nl/2012/01/mee-met-de-trend-own-car
Nico GTR zei:@Adinsx, dat heb ik wel gezien zondag idd.
De Megane is gaaf daar hebben we het al vaker over gehad maar ik weet ook van jou dat er nog iets aan onderhoud moet gebeuren.
Nico GTR zei:Brent, ik deel je mening deels qua rijervaring, maar dat Clio blok vind ik toch leuker dan de mini.