Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:Als die op 3 ton staat. Eerder mag ik niet. De Kangoo zal wel eerder langskomen.![]()
Mechanix zei:Nico GTR zei:Als die op 3 ton staat. Eerder mag ik niet. De Kangoo zal wel eerder langskomen.![]()
Zal een saaie aflevering worden dan... :T
Die Espace met 7 ton op de klok en die klonk als een diesel, dat was een leuk verhaal.
Nico GTR zei:Mechanix zei:Nico GTR zei:Als die op 3 ton staat. Eerder mag ik niet. De Kangoo zal wel eerder langskomen.![]()
Die Espace met 7 ton op de klok en die klonk als een diesel, dat was een leuk verhaal.
2 duimpjes.![]()
Mechanix zei:Nico GTR zei:Mechanix zei:Nico GTR zei:Als die op 3 ton staat. Eerder mag ik niet. De Kangoo zal wel eerder langskomen.![]()
2 duimpjes.![]()
Ik vind KR daardoor juist wel wat saai worden. Een perfecte auto is vooral leuk voor de eigenaar. Ben eerlijk gezegd veel benieuwder naar de technische staat van de Corsa van Braddie, no hard feelings!![]()
Gewoon Dirk zei:Leuke klus om zelf te doen Nico, jouw kennende komt dat vast helemaal in orde.
En na twee ton een nieuwe koppakking kan de beste overkomen, zelfs het uiterst betrouwbare Renault!![]()
Lycan Capri zei:Soms zit het tegen.
Succes met het vervangen van de koppakking en de andere zaken die je wil aanpakken
cirKel zei:Leuk projectje. Staat ook goed op je cv: grote praktische sleutelervaring.
Maar eh... ga je de kop nog vlakken?
kapitein Langzaam zei:Veel succes met het vervangen, dan heb je voorlopig geen "kopzorgen" meer![]()
Begrijp ik helemaal, als je van dit soort sleutelwerk houdt.Nico GTR zei:EV is niets voor mij......
haarr zei:Hey, wat goed dat je dit zelf doet. Succes.
Bofkont zei:Ah doe je goed![]()
Dakloos zei:Begrijp ik helemaal, als je van dit soort sleutelwerk houdt.Nico GTR zei:EV is niets voor mij......![]()
Zadelsnuiver zei:Was vast even schrikken maar gelukkig geen verbrande klep zoals je eerst vermoedde. Veel succes met het terug opbouwen, en volgende keer rijdt papa GT-R maar lekker met de bus![]()
Lycan Capri zei:Koppakking wisselen bij een auto als dit is toch nog niet heel lastig als je een beetje verstand van zaken hebt?
Blok ziet er op de foto inderdaad nog netjes uit. Ben benieuwd hoe mijn N9C eruit ziet als ik die volgend jaar opentrek, daar staat bijna 3ton op de teller
Jp053 zei:Tof dat je in de garage mag sleutelen Nico, alle gereedschap bij de hand en droog. Morgen is de klus geklaard?
Nico GTR zei:Lycan Capri zei:Koppakking wisselen bij een auto als dit is toch nog niet heel lastig als je een beetje verstand van zaken hebt?
Blok ziet er op de foto inderdaad nog netjes uit. Ben benieuwd hoe mijn N9C eruit ziet als ik die volgend jaar opentrek, daar staat bijna 3ton op de teller
Ik ben bezig onder t credo, nadenken en doen.Gaat me heel goed af tot nog toe, maar spannend vind ik t wel. Blijft toch de eerste keer dat je het doet bij een blok dat daarna ook moet werken.
Lycan Capri zei:Nico GTR zei:Lycan Capri zei:Koppakking wisselen bij een auto als dit is toch nog niet heel lastig als je een beetje verstand van zaken hebt?
Ik ben bezig onder t credo, nadenken en doen.Gaat me heel goed af tot nog toe, maar spannend vind ik t wel. Blijft toch de eerste keer dat je het doet bij een blok dat daarna ook moet werken.
Maar ik wil ook niet beweren dat het niet spannend is bij een eerste keerAlleen dat ik er alle vertrouwen in heb dat het bij jou goedkomt
![]()
Ik ken mensen en als die er aan beginnen weet ik dat ze daarna of bij mij komen of alsnog duur naar de garage gaan
adinsx zei:Lekker bezig Nico ;-)
Mooi oefenklusje zo, voor als je t.z.t. een Clio RS bezit. Daar zelf de distributie van doen is zo'n héérlijke klus. Vooral van de II RS.
Man, wat heeft dat wat vloekwoorden opgeleverd omdat je werkelijk nergens bij kan![]()
Carkiller zei:Franse rommel...
Nee zonder gekheid, kan gewoon gebeuren na 2 ton en jij kaart de klus wel.
Auto is het zeker waard.
AsconaGT zei:Gaaf dat je dat zelf gewoon doet. Het uit elkaar halen gaat mij ook vast goed af maar weer in elkaar zetten.... Heb je wel wat hulp of een handboek?
Zo zijn de kosten tenminste wel lekker te doen.
Mechanix zei:Best onderhouden Clio van Nederland?Blijft toch verbazingwekkend wat er allemaal stuk kan aan een auto. Ik kan er over meepraten.
En netjes dat je die koprevisie grotendeels zelf hebt gedaan!![]()
Boppie zei:Mooie klus zo! Persoonlijk vind ik het bijzonder bevredigend als alles weer helemaal werkt na zo`n klus. Dat is echt een goed gevoel.
F Mitsi zei:Jammer dat het nodig is, naar leuk verslag en erg leerzaam lijkt me zo. Goed bezig iig![]()
AsconaGT zei:Ik zag ook al wat foto's bij AMT voorbij komenMaar wat een lekker gevoel als alles weer goed en netjes loopt. NU weer lekker kilometers knallen
audilovertje zei:Fijn om te lezen dat alles weer werkt zoals het was! En dat alles is gelukt. En nu heb je weer veel ervaring opgedaan!
speedtouch zei:Zelf gedaan, geeft een goed gevoel! En... lekker goedkoop!
AsconaGT zei:Ik zag ook al wat foto's bij AMT voorbij komenMaar wat een lekker gevoel als alles weer goed en netjes loopt. NU weer lekker kilometers knallen
Zadelsnuiver zei:Blij dat de operatie geslaagd is Nico, nu ff de verlagingsveren bestellen aangezien de Clio nog wel een poosje blijft![]()
Nico GTR zei:Vanochtend besloten om de les maar te laten voor wat het was, zelfstudie is ook een optie en mijn auto was nog niet klaar.
Boppie zei:Mooi gedaan. Hier ligt nog een distributie te wachten....moet nog een manier vinden om zonder luchttol de bout van de krukaspoelie los te krijgen.
Pobresh zei:Nico GTR zei:Vanochtend besloten om de les maar te laten voor wat het was, zelfstudie is ook een optie en mijn auto was nog niet klaar.
Een koppakking op eigen houtje vervangen is toch ook gewoon zelfstudie?
Zag de foto's op AMT ook langskomen.
Normaal klaagt een klant niet bij zichzelf![]()
PauseBreak zei:Dat was een mooie klus Nico!![]()
Boppie zei:Mooi gedaan. Hier ligt nog een distributie te wachten....moet nog een manier vinden om zonder luchttol de bout van de krukaspoelie los te krijgen.
Sketcher zei:Mooi werk! Netjes gedaan, nu ken je de Renault weer beter en kun je er nog meer van genieten.