Marc 827 3500
Kilometervreter
Vakwerk Nico! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
omniradius zei:Hoe wist je te herkennen aan de lichtsignalen dat het om je dimlicht ging?
Verder, gefeliciteerd met alle reparaties! Goed bezig!
omniradius zei:Hoe wist je te herkennen aan de lichtsignalen dat het om je dimlicht ging?
Verder, gefeliciteerd met alle reparaties! Goed bezig!
Marc-827-vitesse zei:Vakwerk Nico!![]()
Gewoon Dirk zei:Jongens, die andere bestuurder had natuurlijk gewoon een lichtkrant waar hij op zette welke lamp er stuk was...:T
OT: Erg nette fix Nico, doe je goed!![]()
S-RS zei:Netjes werk geleverd Nico, hopelijk weer lekker fris voor vele probleemloze kilometers![]()
Pobresh zei:9 van de 10x seint een tegemoetkomende bestuurder je omdat er een koplamp niet werkt. Diegene achter je kan seinen vanwege een achterlicht of omdat ze harder willen rijden dan mag en jij met de maximumsnelheid inhaalt.
Pobresh zei:Terug naar?
En ben je gestopt of klaar met je opleiding dan?
Idefiqs zei:Doe je dan een tweede studie ernaast? Je studeert toch aan de TU?
Gehaktstaaf zei:Respect hoor, dat je dit helemaal zelf gedaan hebt! Ik vond het al spannend worden toen ik het kleppendeksel van de Ibiza er af had liggen.
Ik denk overigens dat van veel soortgenoten afscheid van de auto word genomen, bij zulke problemen. Ik heb geen idee wat het vlakken van de kop kost, maar door alle arbeidsuren die erin gaan zitten loopt de prijs flink op!
rke zei:Netjes gedaan......
Dit zijn de echte sleutelklussen.
Ik ben afgelopen tijd wat rustig geweest op dit forum omdat ik een opdrachtje had. Iedere dag twee uur heen scheuren, minimaal achteneenhalf uur werken en dan twee uur terug scheuren. Jammer genoeg heb ik jouw sleutelervaring daardoor gemist.
Ga jij nog naar de Conrad Twente rally?
Ons team rijdt met een vergelijkbaar doosje rond en niet met de H van Ho, nou.......![]()
Nico GTR zei:In het kader van veel kilometers rijden....gisteren heb ik samen met mijn moeder mijn kamer ontruimd in Eindhoven.
![]()
Niet meer op jezelf wonen is gevoelsmatig heel vervelend. Zeker als je het zo lang al gewend was. Maar er zijn een aantal redenen dat dit slim is. Nr. 1 heb ik ruim voldoende vrijheid bij mijn ouders en mag ik in principe zelfs om 3 uur in de nacht thuiskomen. Zolang ze maar wel weten dat ik laat ben en dat ik niet mee eet.
Nr. 2 is dat ik nu al 3 maanden niet in Eindhoven heb geslapen, opslagruimte huren kan goedkoper.
Nr. 3 is dat ik genoeg wachttijd heb opgebouwd om een zelfstandig appartement te huren, voor dezelfde prijs als nu is dat natuurlijk ideaal! En veel lekkerder bovendien.
Dus met een klein gevoel van weemoed wel afscheid genomen van een leuke plek, maar ja...vooruit kijken brengt je verder toch? Deze parkeerplaats hoort daar ook bij......zonde, was een veilige plek om de Clio neer te zetten.
2017-10-18_03-56-26 by Rob Cabrio, on FlickrNico GTR zei:Ik doe dus een minor bedrijfskundig management.
S-RS zei:Nico GTR zei:Ik doe dus een minor bedrijfskundig management.
Grappig dit heb ik ook gedaan op de Hanze. Jij doet uni, of doe je het ook op de hanze?
Renaultje zei:Nice! Je hebt er genoeg ervaring mee, maar ik hoop dat je aan deze minder werk krijgt![]()
Damianw26 zei:Toch nog gelukt, is dit die ene met het kapotte kofferbakslot?
Zadelsnuiver zei:Gaaf ding hoor, leuk dat je weer wat te sleutelen hebt
Maarre.. nu heeft je zusje wel een snellere auto dan jij, dat kan écht niet natuurlijk![]()
Carkiller zei:Lak weggeschaafd aan de binnenkant van de wielkast?
Dat zie je dan toch niet?
Maar leuke Clio, succes ermee.![]()
Mechanix zei:Hmm, nog best een lijstje voor een auto van € 1.400. Wilde je zus zo graag een Clio?!![]()